reklama
reklama

40. edycja THE LOOK OF THE YEAR 2023. Wyłoniono zwycięzców polskiej edycji prestiżowej nagrody w świecie mody

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Łódź po godzinach 1 października w Centrum Promocji Mody Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi odbyła się jubileuszowa gala przyznania prestiżowych nagród w ramach THE LOOK OF THE YEAR
Reklama lokalna
reklama

 1 października w Centrum Promocji Mody Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi wyłoniono przyszłe gwiazdy modelingu

W tym roku konkurs obchodzi jubileusz 40 lecia istnienia. Podczas finału THE LOOK OF THE YEAR 2023 na wybiegu zobaczyliśmy 9 modelek i 10 modeli z całej Polski w kolekcjach projektantów mody i marek odzieżowych m.in. Violi Piekut, TheCadess, Angeliki Józefczyk, Bandida Como You, a także Male Me i Lamu Moda.

THE LOOK OF THE YEAR to najstarszy i najbardziej prestiżowy konkurs modelingowy na świecie. Odbywa się od 40 lat, jego pierwsza edycja miała miejsce w 1983 r. Konkurs THE LOOK OF THE YEAR to początek wielkich karier ikon mody takich jak: Cindy Crawford, Gisele Bundchen czy Kasia Smutniak. Co roku wzbudza zainteresowanie widzów i znawców branży mody na całym świecie.  

reklama

Finalistki i finaliści polskiej edycji konkursu zostali wybrani w trakcie castingów organizowanych w największych miastach Polski oraz w ramach eliminacji online.

W jury tegorocznego konkursu, które wybierało najlepszą modelkę i modela roku, zasiadły znane postaci świata mody i show-biznesu. Wśród nich znaleźli się m.in.: Helena Norowicz, najprawdopodobniej najstarsza aktywna polska modelka, Miss Polonia 2023 Ewa Jakubiec i redaktor naczelna "Mody w Polsce" - Lidia Przybylska.

Zwycięzcy polskiej edycji: Aleksandra Łada i Iwo Faliszewski będą reprezentować nasz kraj w światowym konkursie THE LOOK OF THE YEAR pod koniec października 2023 w Sanremo we Włoszech. Zwycięzcy otrzymali także liczne nagrody, m.in. zagraniczny kontrakt modelingowy, sesje u najsławniejszych fotografów, a także kosmetyki i "wycieczkę marzeń". Wyronienie publiczności otrzymał Adrian Miliszewski. 

reklama

Warto nadmienić, że tematem przewodnim tegorocznej edycji THE LOOK OF THE YEAR jest kampania „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline”. W ramach projektu organizatorzy konkursu i agencja IGO-ART zapragneli promować zdrowe i rozsądne korzystanie z mediów społecznościowych oraz zwiększać świadomość na temat ich negatywnych skutków. Zły wpływ treści zamieszczanych w social mediach na odbiorców to coraz częstszy problem. Podejmujemy się tego tematu ze względu na udział młodych ludzi w konkursie THE LOOK OF THE YEAR, którzy są szczególnie podatni na treści zamieszczane w social mediach oraz łatwo ulegają presji otoczenia. Obecnie, młodzież jest przytłoczona zdjęciami i postami ukazującymi idealne ciała, luksusowe style życia i pozornie doskonałe relacje międzyludzkie. Wywołuje to w nich poczucie niewystarczalności, niezadowolenia z własnego wyglądu oraz życia, jak i niezdrową potrzebę naśladowania tych nierzeczywistych ideałów. Są to główne tematy, jakie są podejmowane w ramach kampanii społecznej i towarzyszącym jej warsztatom ze specjalistami.   

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama