Akcja „Czas na LoveR – kręcimy kilometry dla dzieci chorych na raka” jest skierowana zarówno do uczestników indywidualnych, instytucji jak i przedsiębiorców, którzy poprzez jazdę na rowerze, pragną wspierać dzieci onkologicznie chore.
Inicjatywę od samego początku wspomagają łódzki bloger rowerowy Tadeusz Nowiński oraz właściciele aplikacji Tropiciel. W tym roku Fundacja poszerzyła grono partnerów i ambasadorów akcji, a co za tym idzie pozyskała nowe, rozpoznawalne osoby oraz firmy, które skutecznie pomagają w promocji wydarzenia.
Czas na LoveR z łódzką fundacją Krwinka. O co chodzi w akcji?
- W te wakacje każdy z nas może wesprzeć dzieci onkologicznie chore - Podopiecznych Fundacji „Krwinka”. Gorąco zachęcam, aby aktywnie korzystać z letniej, wakacyjnej pogody i odkrywać piękne zakątki naszego miasta, regionu, a nawet kraju. Wystarczy pobrać bezpłatną aplikację Tropiciel, wejść w grę „Czas na LoveR 2024”, założyć konto indywidulne lub firmowe i wprowadzić liczbę przejechanych kilometrów. A ja, już dzisiaj ogromnie dziękuję wszystkim rowerzystom: małym i dużym, dzięki którym, będzie możliwa realizacja celu - przejechania 100.000 km
- wyjaśnia Dominika Śliwińska, dyrektor Fundacji „Krwinka”.
Na osoby indywidualne oraz firmy, które pokonają największy dystans, czekają wyjątkowe nagrody.
Ponadto, dla indywidulanych darczyńców finansowych, organizacja przygotowała trzy pakiety wsparcia, z których dochód w całości trafi do Podopiecznych Fundacji.
- Każdy pakiet zawiera wyjątkowe, spersonalizowane podziękowania, które są wyrazem naszej wdzięczności
- dodaje Dominika Śliwińska.
Darczyńca otrzyma e-dyplom uczestnictwa w akcji lub dodatkowo wirtualne podziękowania w formie nagrania video. Osobie, która zdecyduje się na przekazanie darowizny na poziomie III pakietu, zostanie przesłany e-dyplom oraz spersonalizowana trasa wycieczki rowerowej opracowana przez jednego z ambasadorów akcji: Kapitana Torpedę - administratora grupy rowerowej rowerempopolsce.pl, Jadwigę Mazurkiewicz lub Agnieszkę Raczkowską. To oni zadbają o przygotowanie bezpiecznych, komfortowych i ciekawych szlaków kolarskich.
Symboliczny start akcji już za nami. Wydarzenie odbyło się na terenie przyszpitalnego parku w Uniwersyteckim Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej w CSK UM w Łodzi. To właśnie tutaj leczeni są mali pacjenci, którymi na co dzień opiekuje się Fundacja „Krwinka”.
Partnerami finansowymi oraz rzeczowymi akcji zostały firmy: Amazon, Rex-Bud Budownictwo Sp. z o.o. S.K.A., Veolia Energia Łódź S.A, CERI International Sp. z o.o., ControlTec Sp. z. o.o., RAINBOW TOURS S.A., Polska Woda Sp. z o.o., STORCK Sp. z o.o., które pomagając dzielnym Onkowojownikom w długotrwałym powrocie do zdrowia, promują aktywny styl życia wśród swoich pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.