reklama

APLAN MEDIA z kolejnym Diamentem Forbesa

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Materiał partnera

APLAN MEDIA z kolejnym Diamentem Forbesa - Zdjęcie główne

APLAN MEDIA | foto Materiał partnera

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Materiały partnerskieAPLAN MEDIA, tak jak logo Mitsubishi, ma teraz trzy Diamenty! Agencja kolejny raz zdobywa tak bardzo pożądany tytuł przyznawany przez magazyn Forbes. Stały rozwój, odpowiedzialne projekty i rosnące wyniki finansowe – to zapewnia łódzkiej spółce obecność w rankingu najlepiej radzących sobie firm w kraju.

Jak to się robi?

Sukces finansowy, od którego zależy przyznanie Diamentów, to dowód na dynamiczny rozwój, słuszne decyzje biznesowe i solidne fundamenty agencji – w końcu atmosfera na rynku nie pozwala niczego brać za pewne. W tej branży zyski przynoszą kampanie, które były atrakcyjne, efektywne i mądre. Liczy się pomysł, jakość i zasięg. Zadowoleni Klienci wracają pełni zaufania, a kolejnych przekonuje solidne portfolio i renoma. W sektorze publicznym czy w działaniach prowadzonych dla NGO promowanym produktem są idee, wartości. Skupione na nich kampanie prospołeczne realizowane przez łódzką agencję wyróżnia jakość i kreatywność właściwa dla najpopularniejszych marek komercyjnych. Współpraca z ulubionymi influencerami, zaskakujące spoty telewizyjne czy nieszablonowe eventy – marketing spod ręki APLAN MEDIA ma wiele wymiarów i skutecznie trafia do Klientów oraz odbiorców.

Dobry rok, dobrzy ludzie

Ostatni rok dla firmy to m.in. zdobyte nagrody filmowe (m.in. na festiwalu EnergaCamerimage za promocję 20 lat Wielkopolski w UE), wygrane wielomilionowe przetargi oraz realizacje w zakresie promocji Funduszy Europejskich czy projektów związanych z Krajowym Planem Odbudowy. Agencja stoi m.in. za działaniami promocyjnymi dla województwa łódzkiego, wielkopolskiego i małopolskiego, od wielu lat wspiera także PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Wygrywane w ostatnim czasie przetargi dowodzą znajomości specyfiki rynku i jego wyzwań. To również kolejny rok wykorzystywania AI, która z sukcesem wspiera tworzenie kreatywnej komunikacji i osiąganie coraz lepszych wyników.

APLAN MEDIA to przede wszystkim zespół specjalistów, którzy wierzą w siłę marketingu również jako narzędzia służącego do budowania lepszego świata. Agencja od lat specjalizuje się w promocji projektów wspieranych z UE, promuje rozwój edukacji, kultury, ekologii, infrastruktury czy też ochrony zdrowia. Z powodzeniem łączy tradycyjne techniki marketingowe z nowoczesnymi technologiami. Sztuczna inteligencja, zaawansowane narzędzia analityczne, studio graficzne i filmowe – to wszystko służy tworzeniu kampanii, które nie tylko są efektywne, ale także realnie angażują i inspirują. Za każdym innowacyjnym rozwiązaniem stoją ludzie – pasjonaci, którzy znakomicie rozpoznają potrzeby klientów i potrafią przełożyć je na język efektywnej reklamy.

Ambitne plany APLAN MEDIA

Sukces agencji to efekt ścisłej współpracy z Klientami – ministerstwami, samorządami, instytucjami naukowymi czy kulturalnymi. Agencja nie tylko realizuje kolejne zlecenia, ale przede wszystkim buduje długofalowe relacje oparte na zaufaniu i wzajemnym zrozumieniu. Dzięki temu powstają kampanie, które nie tylko osiągają założone cele, ale także pozostawiają trwały ślad w świadomości odbiorców.

Tytuł Diamentów Forbesa 2025 to potwierdzenie, że APLAN MEDIA skutecznie realizuje swoje cele, które wykraczają poza tabelkowe plany biznesowe. Firma pragnie nie tylko odnosić sukcesy komercyjne, ale także przyczyniać się do pozytywnych zmian w społeczeństwie i otoczeniu dla dobra nas wszystkich.

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Najciekawsze wiadomości z Łodzi i aglomeracji łódzkiej w jednym miejscu. Codziennie ciekawe treści specjalnie dla Ciebie! Zobacz co się dzieje Dziś w Łodzi Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy