reklama
reklama

„Bilet kupujesz, miskę fundujesz”, czyli akcja miska dla psa

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

„Bilet kupujesz, miskę fundujesz”, czyli akcja miska dla psa - Zdjęcie główne

Provema - grafika

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Materiały partnerskie 1 grudnia ruszyła akcja miska dla psa, zorganizowana przez firmę Provema z Katowic, polegająca na zbieraniu karmy dla psów w schroniskach. Wydarzenie potrwa do końca stycznia 2022 roku.
reklama

Jak informuje Provema, zasady działania promocji są proste. Kupując bilet na autobus, tramwaj, trolejbus lub opłacając postój w płatnych strefach poprzez aplikację Provema, napełniamy miskę karmy. Opłata za bilet musi wynosić minimalnie 2 zł. 

Miski można napełniać indywidualnie lub grupowo. Zbierając się w grupę, do każdych 20 napełnionych misek Provema dołoży 5 dodatkowych. W grupie nie ma limitów „misek” co oznacza, że można zgromadzić sporą ilość karmy.

Uzbierana karma zostanie przekazana na schronisko lub fundacje wskazane przez organizatora na początku stycznia oraz lutego. 

Jak podaje Provema, bilety na transport publiczny poprzez aplikację dostępne są w 135 miastach w Polsce takich operatorów jak: MZK, ZKG, ZKM, PKM, MPK czy MZKZG. Za bilet parkingowy zapłacimy w 145 większych oraz mniejszych miastach.

Według informacji z google play i app store aplikacja Provema jest bezpłatna. Do zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz opłaty za bilety parkingowe nie jest wymagana weryfikacja KYC. Weryfikacja konta konieczna jest w przypadku chęci posiadania indywidualnego numeru konta oraz wygenerowania karty płatniczej. 

Źródło informacji: Provema

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama