reklama

Co umieścić na krówkach reklamowych? Logo to nie wszystko!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Co umieścić na krówkach reklamowych? Logo to nie wszystko! - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Materiały partnerskieKrówki stały się powszechnym nośnikiem reklamy wykorzystywanym przez wiele firm. Możesz jednak wyróżnić się na tle konkurencji w bardzo łatwy sposób. Wystarczy, że przygotujesz projekt na etykietę cukierków, który przyciągnie uwagę i zwiększy sprzedaż. Dowiedz się, jakie trendy w designie opakowań pomogą ci osiągnąć sukces w biznesie.

Smakowite krówki reklamowe – logo to nie wszystko! 

Gadżety reklamowe, podobnie jak logo, identyfikacja wizualna czy strona internetowa firmy, budują wizerunek marki. Można je uznać za „namacalny” symbol świadczonych usług lub sprzedawanych produktów przez dane przedsiębiorstwo. Dlatego warto zadbać o to, by gadżet przyciągnął uwagę i trafił do jak największego grona osób. Atrakcyjną alternatywą dla tradycyjnych upominków reklamowych, takich jak długopisy, smycze czy notesy, stanowią krówki reklamowe z logo firmy. 

Nic dziwnego, że coraz więcej marketerów sięga po ten sposób promocji marki. Krówki są wyjątkowe z wielu powodów, ale najważniejszy z nich to możliwość personalizacji cukierków, a konkretnie ich opakowań. Najważniejszy jest tutaj ich projekt: w końcu pierwsze wrażenie zrobić można tylko raz. 

Logo stanowi fundament identyfikacji wizualnej marki. To element, który powinien znaleźć się na etykiecie krówek, aby obdarowywana osoba od razu rozpoznała, z jaką firmą ma do czynienia. Logo to jednak dopiero początek. Sprawdź, co jeszcze umieścić na papierku, by przyciągnąć uwagę odbiorców. 

Krówki reklamowe zaprojektowane pod branding marki zamówisz na Cukrowki.pl 

Jak wzbogacić przekaz reklamowy? To proste! 

Mimo że dostępna powierzchnia etykiet wydaje się niewielka, spokojnie można umieścić na niej nie tylko logotyp, ale również chwytliwe hasło reklamowe. Kreatywne i zwięzłe może skutecznie oddać wartość i unikalność firmy oraz wzmocnić jej przekaz. Podobnie jest ze sloganem: odpowiednio dobrany oddaje charakter marki, jej filozofię oraz podejście do klienta.

Pamiętaj, by design opakowań był zgodny z identyfikacją wizualną firmy. Kolorystyka etykiety nie powinna więc odbiegać od kolorów używanych w komunikacji brandu. Spójność jest tutaj kluczowa!

Co więcej, nie ograniczaj się tylko do nadruku z zewnątrz. Profesjonalne firmy oferują nadruk dwustronny. Wykorzystaj więc wewnętrzną część opakowania, by umieścić w nim ukryty komunikat widoczny dopiero po otwarciu cukierka. Może to być informacja o otwarciu restauracji czy sklepu, dane kontaktowe firmy, humorystyczny tekst wpadający w pamięć, kod QR prowadzący do strony internetowej, atrakcyjny rabat zakupowy – możliwości jest naprawdę sporo! 

Wykorzystaj wewnętrzną część opakowania krówek i zyskaj sympatię potencjalnych klientów! 

Cena krówek reklamowych – czy to tani sposób na promocję firmy?

Krówki dostępne na sklepowych półkach może i są tanie, ale przeważnie niskiej jakości. To z kolei odbija się na walorach smakowych. O wiele lepszym pomysłem okaże się zamówienie stadka krówek od zaufanych producentów, którzy własnoręcznie wyrabiają smakołyki, używając do tego wysokiej jakości składników.

Wbrew pozorom krówki są niedrogim narzędziem reklamowym. Cena za kilogram tych słodkości z personalizowaną etykietą wynosi 52,99 zł netto. Im większe jednak zamówienie, tym taniej wychodzi.

 Przy zamawianiu słodkości warto sprawdzić czas realizacji zamówienia. Standardowo wynosi to pięć dni roboczych. Co w sytuacji, kiedy produkt musi zostać dostarczony w tempie ekspresowym? Zaufani producenci oferują możliwość zamówienia krówek z 3-dniowym czasem realizacji. Wiąże się to jednak z wyższą ceną, jednak ostatecznie koszt za szybszą realizację nie jest wygórowany. 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE