Prowadzisz własny biznes. Wiesz, jak ważna jest w dzisiejszych czasach obecność w mediach społecznościowych. Zakładasz więc konto firmowe konto na Facebooku i Instagramie. Zapraszasz do polubienia swoją rodzinę, przyjaciół i znajomych. Publikujesz ciekawe posty, dodajesz piękne zdjęcia i edukacyjne filmiki. Efekt? Cały Twój wysiłek zostaje wynagrodzony ledwie setką polubień fanpage’a. Pojedyncze posty lajkuje kilka osób, w komentarzach cisza. Znasz ten scenariusz? Czas to zmienić!
Kupowanie lajków – czy to dobry pomysł?
Sprawa wydaje się prosta – płacisz firmie określoną kwotę, a w ciągu kilkunastu godzin Twój profil w mediach społecznościowych zyskuje 300, 500, a nawet 1000 nowych polubień. Jeśli się zdecydujesz na ten ruch, kup polskie lajki. Wybierz sprawdzoną, legalną firmę, która oferuje polubienia z prawdziwych, zweryfikowanych kont. Dlaczego to takie ważne? W niektórych firmach sprzedających lajki „pracują” boty. Jeśli dla dawania „łapek w górę” powstały fake konta, Facebook może je zbanować. Zbanowane konto oznacza cofnięcie polubienia. Może się więc okazać, że owszem, Twój profil zdobył setki nowych polubień, lecz po paru tygodniach wszystkie „łapki w górę” zostaną anulowane. Ty zaś zostaniesz bez fanów i bez pieniędzy, które wydałeś na ich zdobycie.Legalny zakup lajków rozważają głównie przedsiębiorcy, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w prowadzeniu firmowych kont. Mała liczba polubień profilu może demotywować. Ponadto lajki wyznaczają zasięg, np. na Instagramie im więcej masz polubień, tym więcej osób zobaczy Twoje posty. Jeśli więc chcesz rozkręcić swoje firmowe konto, rozważ, czy warto zainwestować w polskie follow instagram na polskie-lajki.pl.
Bądź aktywny na swoim profilu
Regularnie wstawiaj posty i relacje, co najmniej kilka razy w tygodniu, a najlepiej codziennie. Pomoże to zbudować zaufanie. Odpowiadaj na komentarze. Pokażesz w ten sposób, że zależy Ci na kontakcie z Twoimi fanami (a więc potencjalnymi klientami), że ich problemy są dla Ciebie ważne i że możesz je rozwiązać. Swoje posty również możesz kończyć pytaniami do fanów, udowadniając, że ich zdanie jest dla Ciebie ważne. Zadbaj o to, by były to pytania otwarte, a tym samym bardziej angażujące, a nie takie, na które można odpowiedzieć “tak/nie”.
Pamiętaj o hashtagach
Hasztagi są nieodzowną częścią Instagrama. To nic innego jak słowo lub wyrażenie poprzedzone znakiem #. Umożliwią Ci dotarcie do osób, które jeszcze nie śledzą Twojej marki w mediach społecznościowych. Użytkownik wpisuje hasztag w wyszukiwarkę Instagrama i w ten sposób może trafić na konto Twojej firmy, o której nigdy wcześniej nie słyszał. Hasztagi dodawaj zawsze na końcu posta. Powinna znaleźć się wśród nich nazwa Twojej firmy, branża, nazwy produktów, które sprzedajesz.Warto wiedzieć, że hasztagi mają dobry wpływ na zasięgu na Instagramie, nie dotyczy to jednak Facebooka.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.