Nowy rok Port Łódź przywitał z przytupem. Kolejne najmy, wzrost odwiedzalności oraz otwarcie nowego wejścia do budynku centrum od strony ulicy Chocianowickiej to dopiero początek dobrej passy Portu Łódź. W tym roku planowane są rozszerzone koncepty popularnych marek w centrum, które zwiększą powierzchnię najmu. Prowadzone są także rozmowy z kolejnymi najemcami, którzy swoje lokale otworzą w Porcie Łódź jeszcze w pierwszej połowie tego roku.
Sklep Regatta (286 mkw. powierzchni) i lokal Wakacje.pl (34mkw. powierzchni) już można odwiedzać w Porcie Łódź. Istniejąca od 1981 r. brytyjska marka Regatta Great Outdoors oferuje wysokiej jakości odzież, obuwie i artykuły kempingowe na każdą porę roku. Bogata gama produktów Regatta skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, od fanów wędrówek i poszukiwaczy przygód, po aktywne rodziny i miłośników spacerów z psami. Z kolei sieć salonów stacjonarnych Wakacje.pl działa na terenie całego kraju od 22 lat. To miejsca, w których Polacy porównują i kupują wycieczki przy wsparciu doświadczonych doradców wakacyjnych. Wakacje.pl to flagowa marka należąca do spółki Wakacje.pl S.A. W portfolio grupy są także takie marki jak My Travel, Wakacyjny Świat, EasyGo i Parklot.pl. Od 2015 roku spółka jest częścią Wirtualna Polska Holding.
Jeszcze w styczniu w Porcie Łódź otworzy się także salon Grupy Marvel, który w Porcie Łódź zajmie 312 mkw. powierzchni. Firma Marvel jest autoryzowanym dealerem samochodów (głównie elektrycznych) marki Kia, Hyundai oraz ISUZU. Salony firmy poza Łodzią znajdują się również w Bełchatowie oraz w Poznaniu. Marvel zapewnia kompleksową obsługę w zakresie sprzedaży samochodów nowych i używanych, sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych, produktów finansowych, a także wynajmu krótko i długoterminowego. Oferuje ponadto kompleksową likwidację szkód komunikacyjnych zapewniając bezpłatne holowanie oraz samochód zastępczy na czas naprawy. Ofertę Portu Łódź już niedługo uzupełni również marka Tous, z którą podpisana została umowa na wynajem 110 mkw. powierzchni. Hiszpańska firma zajmująca się biżuterią, akcesoriami i modą, założona została w 1920 roku. Na początku działalności funkcjonowała jako warsztat zegarmistrzowski, obecnie podstawą działalności Tous jest biżuteria, przedsiębiorstwo zajmuje się również galanterią oraz dodatkami, a także perfumami. Posiada blisko 700 sklepów w 50 krajach świata.
- Poprzedni rok zamknęliśmy z bardzo dobrym wynikiem. W grudniu odnotowaliśmy 20 - procentowy wzrost odwiedzalności naszego centrum w stosunku do tego samego miesiąca w roku poprzednim. Dobra passa Portu Łódź utrzymywała się przez cały 2023 rok, a w nowy rok wchodzimy z nowymi najemcami i wieloma planami– mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.
Dużą zmianą w Porcie Łódź poczynioną z myślą o komforcie klientów jest otwarcie nowego wejścia do centrum – od strony ulicy Chocianowickiej. Dzięki takiemu rozwiązaniu goście Portu Łódź mogą bezpośrednio wyjść z budynku wprost na tereny rekreacyjne centrum - Sport Stację, gdzie czeka na nich mnóstwo atrakcji na świeżym powietrzu (m. in. drewniany tor przeszkód, miasteczko rowerowe, bieżnia czy strefa treningowa dla psów). Nowy korytarz umożliwi bezpośrednie połączenie centrum z organizowanym w każdy sobotni poranek na parkingu przy Sport Stacji - Ryneczkiem Prosto od Rolnika. Nowe przejście zlokalizowane jest między sklepami Media Markt oraz Kappahl, zostało wyposażone także w zjazd z myślą o potrzebach rodzin z małymi dziećmi i osób z niepełnosprawnością. Na wiosnę zaplanowane są dodatkowe prace aranżacyjne terenu zewnętrznego.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.