- Chodzi o to, żeby wyeliminować sytuacje, w których pasażer posługujący się aplikacją kupuje bilet dopiero w momencie, gdy w pojeździe MPK pojawia się kontrola. Bywa też tak, że pasażerowie po wejściu do tramwaju czy autobusu rozpoczynają zakup biletu, jednak z przyczyn technicznych (np. problemu z płatnością czy dostępem do sieci internetowej) cały proces zakupu nadmiernie się wydłuża
- tłumaczy Ewa Puczyńska, dyrektor Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi.
Doprecyzowanie istotne ze względu na bilety czasowe
W uzasadnieniu uchwały czytamy, że doprecyzowanie przepisów dotyczących momentu wniesienia opłaty za przejazd przez pasażerów korzystających z aplikacji mobilnych jest istotne dlatego, iż w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego w Łodzi funkcjonują bilety czasowe.
- Będzie to sprawiedliwe w stosunku do osób korzystających z tradycyjnych, kasowanych biletów
- dodaje Ewa Puczyńska.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.