Marcin Grabara pochodzi z Piotrkowa Trybunalskiego. Nowy prezes ma 52 lata, żonę, czwórkę dzieci oraz jest absolwentem Wydziału Filozoficzno-Historycznego Uniwersytetu Łódzkiego.
Z firmą Rossmann związał się w 1997 roku, kiedy rozpoczął pracę jako stażysta w dziale zakupu. Po sześciu latach udało mu się awansować na stanowisko dyrektora tego działu. Od 2004 roku pełnił rolę wiceprezesa spółki, odpowiadając za jej część komercyjną w tym sektor marketingowy.
- Bez wątpienia jesteśmy integralną częścią rynku drogeryjnego w Polsce, co pokazuje, jak imponujący sukces odnieśliśmy w ciągu ostatnich 30 lat. Staliśmy się synonimem drogerii w naszym kraju, cieszymy się, gdy Polacy mówią, że idą "do Rossmanna", a nie po prostu do drogerii. Zamierzamy przyśpieszyć naszą ekspansję i do 2025 r. mieć 2000 sklepów
- mówi Marcin Grabara.
Jak wyjaśnia nowy prezes, priorytetem rozwoju Rossmanna w najbliższych latach ma być zrealizowanie inwestycji, których wartość wyniesie 1,5 mld zł, otwarcie kolejnych 800 drogerii stacjonarnych, sukcesywne powiększanie już istniejących sklepów, utrzymanie pozycji lidera także w branżowym e-commerce, rozbudowę infrastruktury logistycznej i nacisk na nowoczesne technologie.
Ponadto firma w dalszym ciągu zamierza angażować się w działania na rzecz ochrony środowiska (np. inicjatywa "Czujesz Klimat?") i wspierać realizację takich celów jak remont i rozbudowa Kliniki Neurologii Rozwojowej w CZMP.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.