Hasło „#110latPasji” przyświecało prezentacji nowych trykotów Czerwono-Biało-Czerwonych, a także napis ten znalazł się na karku każdej meczowej koszulki. Wszystko za sprawą obchodzonych przez cały 2020 rok, 110 urodzin klubu.
!reklama!
Widzewiacy zaprezentowali koszulki Kappy w budynku byłej fabryki WiMy, dzięki czemu prezentacja nabrała wyjątkowego i łódzkiego charakteru. Marcin Robak, Daniel Tanżyna oraz Konrad Reszka zaprezentowali koszulki meczowe, z kolei m.in. Krzysztof Kamiński, który uchodzi za legendę Widzewa (półfinalista Pucharu Europy), przedstawił klubową polówkę. Multimedialny pokaz od początku do końca łączył casualowy, miejski styl z industrialnymi przestrzeniami.
Pierwszy zestaw strojów jest w kolorze czerwonym. Koszulka łączy elegancki szyk z nowoczesnym trendami, które uzupełniają jednolite, złote detale. Najważniejszym punktem jest logo zmodyfikowane z okazji 110-lecia Widzewa. Biały trykot, w którym łodzianie wystąpili już w Fortuna Pucharze Polski, jest bardzo podobny do „podstawowego” zestawu, jednak różni się kolorem detalów. Zamiast złotej barwy, pojawia się klasyczna czerń. Trzeci, czarny komplet ma trafić w ręce golkiperów.
PREZENTACJA NOWYCH KOSZULEK WIDZEWA NA RUNDĘ JESIENNĄ:
Zawodnicy, wychowankowie, klubowe legendy, kibice. Widzew jest naszą pasją.
Prezentujemy nowe stroje pierwszej drużyny Widzewa na rundę jesienną sezonu 2020/21.#110LatPasji pic.twitter.com/yj0Cgtx4zA
— Widzew Łódź (@RTS_Widzew_Lodz) August 28, 2020
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.