Tegoroczna edycja "Biegu Ulicą Piotrkowską. Rossmann Run" odbędzie się po raz 22. i jak co roku przyciągnie tysiące chętnych.
Bieg Ulicą Piotrkowską. Rossmann Run 2025 - oficjalne koszulki zaprezentowane!
Zmian w tegorocznej edycji będzie kilka - oprócz trasy nowością będą także zasady przyznawania nagród dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
- Cieszę się, że będzie to zarówno inna trasa, jak i dlatego, że jest tak duża liczba osób, które chcą uczestniczyć w tym wydarzeniu. Jest ono na pewno też taką miłą formą spędzania wspólnego rodzinnego czasu. Pamiętajmy też, że nie zawsze cała rodzina biegnie, niektórzy przyjeżdżają, aby kibicować tym którzy bezpośrednio zdecydowali się na start i to jest też ważna impreza pod względem promocyjnym województwa
- mówi Joanna Skrzydlewska, marszałek województwa łódzkiego.
I dodaje:
- Chciałam bardzo serdecznie podziękować organizatorom za wsłuchanie się w moją sugestię, aby najmłodsze dzieci, czyli w grupie wiekowej 3-6 nie były wyróżniane pod względem zajmowanego miejsca pierwsze, drugie, trzecie. Tylko aby każdy uczestnik tego wieku otrzymał medal i wyróżnienie, bo myślę, że na tym etapie przede wszystkim musimy zachęcać do aktywności ruchowej sportowej, a dobrze wiemy, że jeżeli bierze udział taki maluszek i przebiega ostatni, czy przedostatni co raczej trudno jest w nim za pokrzepić wolę walki po to, aby uczestniczył w kolejnych biegach.
Jak podkreśla Jakub Jankowski z Rossmanna łącznie pod szyldem firmy pobiegnie prawie 1000 osób.
- To jak bardzo lubimy to wydarzenie pokazują liczby. Na chwilę obecną zapisało się już 400 naszych biegaczy z Rossmanna, którzy oczywiście zaprosili też swoich najbliższych, osoby towarzyszące, z rodzin, przyjaciół, którzy również wezmą w tym udział. W tegorocznej edycji pod egidą naszej firmy wystartuje ponad 900 biegaczy
- mówi Jakub Jankowski, Rossmann Polska.
Pobiegną ulicą Piotrkowską w Łodzi. "Biegam, bo"
Koszulkę tegorocznego biegu przygotowała Martyna Wędzicka, artystka z Trójmiasta. Na projekcie możemy zauważyć m.in. hasła promujące bieg w kształt trasy, a także cztery symbole: rękę, serce, but oraz uśmiechniętą twarz.
- W tym roku zaprosiliśmy do współpracy Martyna Wędzicką. To jest młoda projektantka z Trójmiasta, ujęła nas po pierwsze tymi swoimi poprzednimi pracami, które wykonywała, natomiast też tym, że biega i jest w temacie, czyli wie, co się biegaczom spodoba. Doszliśmy do wniosku, że ponieważ w tym roku nasze główne hasło biegu to “biegam, bo”, i tutaj tych powodów może być mnóstwo, tak jak mnóstwo jest biegaczy
- dodaje Monika Kaczyńska, Rossmann Polska.
Organizatorzy nie ukrywają swoje zdziwienia, że aż tak dużo osób chce wziąć udział w tegorocznej edycji.
- Powiem pierwotnie zakładaliśmy, że wystartuje 8000 osób i dołożyliśmy 1000 pakietów. Te pakiety też bardzo szybko się rozeszły no i teraz mamy 9000 na liście startowej. I co dalej? Robimy wszystko, żeby te miejsca dla osób, które dzwonią piszą i chcą się zapisać były
- wyznaje Jacek Chmiel, współorganizator i dyrektor sportowy “Biegu Ulicą Piotrkowską. Rossmann Run”.
I dodaje:
- Jesteśmy zachwyceni frekwencją. Tym, że ten bieg tak stał się popularny i jest to w tej chwili jeden z największych najlepszych biegów w Polsce także cieszymy się bardzo.
22. edycja biegu odbędzie się 24 maja 2025 roku, a tydzień wcześniej tj. 18 maja w "Małym Biegu" pobiegną dzieci.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.