Do tej pory sympatycy PGE Skry mogli kupować bilety w punktach stacjonarnych lub poprzez zewnętrzną internetową platformę biletową.
Nowy system będzie własnością klubu, dzięki czemu PGE Skra będzie miała pełen wpływ na funkcjonowanie i kierunki jego rozwoju w różnych zakresach.
Wszystko po to, by zakup biletów i karnetów był prosty i przyjemny. Fani będą mieli większą różnorodność, jeśli chodzi o przechowywanie swoich wejściówek. Będzie je można tradycyjnie wydrukować lub okazać służbom informacyjnym w hali Energia na urządzeniu mobilnym.
Nowością będzie specjalna karta lojalnościowa, która umożliwi zbieranie punktów. Korzyści? Po uzbieraniu odpowiedniej liczby punktów fani będą mogli wymieniać je na klubowe gadżety. Dodatkowo nowy system będzie miał rozbudowany program rabatowy.
Kolejną innowacją będzie możliwość zwalniania miejsc na wybrany mecz. To doskonała opcja dla karnetowców, którzy wiedzą, że nie będą mogli przyjść do hali Energia na dany mecz. W nowym systemie biletowym będą mogli "zwolnić" miejsce, dzięki czemu inni kibice dostaną szansę zakupu biletu.
- Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom kibiców, zarówno tych z Bełchatowa, jak i przyszłościowo z Łodzi i całego województwa. System ma dać jak najwięcej profitów i przywilejów związanych z kupowaniem biletów, a nam jako klubowi pomóc w jak najlepszym budowaniu frekwencji w hali. Siatkarzom najlepiej gra się przecież przy pełnych trybunach, a dla PGE Skry pełna hala jest również korzyścią pod względem atrakcyjności widowisk sportowych - mówi Konrad Piechocki, prezes PGE Skry.
Wykonawcą nowego systemu biletów dla PGE Skry jest łódzka firma Sportbase.
- Bardzo się cieszę z nawiązania współpracy z PGE Skrą Bełchatów. W oparciu o nasze doświadczenie tworzymy dla bełchatowskiego klubu dedykowany system informatyczny, którego częścią będzie również system biletowy. Głównym celem systemu będzie to, aby dziewięciokrotny mistrz Polski mógł w łatwiejszy sposób zarządzać swoją bazą kibiców, lepiej się z nimi komunikować oraz optymalizować ofertę meczową. Kibic budując swoją historię relacji z PGE Skrą będzie uzyskiwał dodatkowe zniżki na produkty klubu, ułatwienia w nabyciu karnetów i biletów, czy choćby łatwiejszy dostęp do cateringu w dniu meczowym - mówi Tomasz Sadłecki, właściciel firmy Sportbase, nowego partnera PGE Skry.
- Mamy nadzieję, że rozpoczęcie budowy dedykowanego systemu biletów przyniesie korzyść zarówno kibicom, jak i klubowi. To projekt budowany na przestrzeni dłuższego czasu, więc będzie to też praca na żywym organizmie. Wystartujemy z rozwiązaniami, które już przygotowaliśmy i są na ukończeniu, a następnie system będzie modyfikowany pod względem oczekiwań, ale również bieżącej informacji zwrotnej płynącej od naszych fanów. Pierwszą weryfikacją będzie ankieta, którą skierowaliśmy do kibiców. Na jej podstawie poznamy oczekiwania sympatyków PGE Skry - dodaje Tomasz Koprowski, dyrektor marketingu bełchatowskiego klubu, a ankietę każdy z kibiców może wypełnić TUTAJ.
Sprzedaż biletów i karnetów na mecze PGE Skry, już w nowym systemie, rozpocznie się na przełomie września i października.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.