Spotkanie odbyło się tradycyjnie w Centrum Kreatywności Fabryka, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Wzięło w nim udział ponad 50 osób, które chciały posłuchać oraz podyskutować z osobami zajmującymi się marketingiem sportowym na co dzień.
A było od kogo się uczyć, bo wśród prelegentów znaleźli się Tomasz Koprowski, który od sześciu lat pełni funkcję marketingu Klubu Piłki Siatkowej Skra Bełchatów SA, Łukasz Kardynał, właściciel firmy informatycznej ERP Serwis oraz Szymon Nowak, odpowiedzialny za marketing sportowy Szkół Gortata.
Przez ponad 2 godziny panowie dzielili się swoimi doświadczeniami z marketingu sportowego, analizowali konkretne przypadki współpracy z mediami i sponsorami, a nastpęnie odpowiadali na pytania zebranych gości.
„Wakacje z PR” to inicjatywa Wiktorii Czarneckiej, właścicielki agencji Sztyblety PR i Agnieszki Burzyńskiej, trenera Public Relations i właścicielki agencji studio PRowokacja, które na co dzień pracują z firmami i organizacjami prowadząc ogólnopolskie kampanie public relations, CSR i employer brandingowe. „Wakacje z PR” to cykl bezpłatnych spotkań o public relations i marketingu. Ich ideą jest dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami z dziedziny PR. Więcej o projekcie i kolejnych spotkaniach na stronie internetowej [KLIKNIJ TUTAJ]. Wstęp na wszystkie spotkania jest bezpłatny.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.