Niedawno wspominaliśmy o tym, że kolejną barierę przebił drugi z łódzkich klubów piłkarskich – ŁKS Łódź, który może pochwalić się 50 tysiącami polubień na swoim fanpage’u na portalu Facebook.
!reklama!
Widzew od początku reaktywacji starał się dotrzeć do jak najszerszej publiczności i utrzymywać stały kontakt ze swoimi kibicami nie tylko w Polsce ale i na świecie. Od momentu przyjścia do klubu prezes Martyny Pajączek widać znaczne zwiększenie aktywności i poszerzenie tych działań m.in. także w mediach społecznościowych.
Kryzys związany z koronawirusem przyniósł kolejną okazję do tego, aby właśnie przez tego typu portale jak Facebook i Instagram być w stałym kontakcie ze swoimi fanami, zachęcać ich do odpowiedzialnego zachowania w czasie zagrożenia zdrowia, ale także pomóc ludziom w organizowaniu czasu, jaki muszą spędzać aktualnie w domu. Stąd akcje takie jak treningi z Marcinem Robakiem, gotowanie z Rudolem, turnieje #StayHomeCup, RETROnsmisje oraz wiele, wiele innych mniejszych aktywności.
Wszystko to przełożyło się również na coraz większą popularność Widzewa w Internecie, czego efektem jest choćby wspomniane przebicie granicy 140 tysięcy polubień na Facebook’u. Utrzymywanie i rozwijanie kontaktu tą drogą komunikacji skomentował rzecznik klubu z al. Piłsudskiego, Marcin Olczyk.
- Media społecznościowe to dla klubu bardzo ważne narzędzie komunikacji z całym środowiskiem widzewskim. Dzięki nim w każdej chwili możemy mieć kontakt z naszymi fanami i przekazywać im najważniejsze informacje w najwygodniejszy dla nich sposób, zależnie od czego czy np. wolą korzystać z Facebooka, Twittera czy Instagrama, czy wolą przekaż opisowy czy bardziej obrazowy – ocenił Olczyk - Co również ważne, za pośrednictwem mediów społecznościowych możemy wiedzieć co słychać u kibiców. Bardzo ważne jest dla nas, by być blisko i w stałym kontakcie. W dobie Internetu i braku czasu media społecznościowe bardzo w tym pomagają – podsumował rzecznik Widzewa Łódź.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.