reklama
reklama

Widzew Łódź poszerza horyzonty biznesowe. „Zawsze w 13” - to nowe hasło łódzkiego klubu!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Widzew Łódź poszerza horyzonty biznesowe. „Zawsze w 13” - to nowe hasło łódzkiego klubu! - Zdjęcie główne

Widzew Łódź poszerza horyzonty biznesowe. „Zawsze w 13” - to nowe hasło łódzkiego klubu!

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Sport Widzew Łódź przedstawił dzisiaj nową strategię rozwoju klubu. Na konferencji prasowej najważniejsze osoby w Widzewie przedstawiły, jaką drogę obierze czterokrotny mistrz Polski, aby zrealizować cel, który został postawiony wraz z przyjściem Tomasza Stamirowskiego, czyli stworzenie silnego, liczącego się w Polsce klubu sportowego. 
reklama

Po stworzeniu drużyny, czas na kolejny etap budowy Widzewa Łódź

Kiedy w Widzewie zmieniało się niemal wszystko w ostatnich miesiącach, łącznie z właścicielem, którym teraz jest Tomasz Stamirowski, w klubie jako pierwsze zadanie postawiono zbudowanie pionu sportowego. Przyszedł nowy trener, nowy dyrektor sportowy i przyszli nowi piłkarze. Jedyne co przy al. Piłsudskiego 138 się nie zmieniało to kibice, którzy cały czas wspierają drużynę w walce o jak najlepsze wyniki. Kupowali karnety, kiedy wiedzieli, że nie wejdą na stadion, kupują oczywiście także teraz, aby wspierać swój klub z trybun. 

!reklama!

Pierwszy raz od dawna zostaje im to wynagradzane postawą zawodników na murawie. Kiedy zatrudniano Janusza Niedźwiedzia, mówił on o ofensywnym usposobieniu jego piłkarzy oraz o tym, że gra jego podopiecznych ma cieszyć oko fanów w czerwono-biało-czerwonych barwach. Jak zapowiedział tak zrobił. Oczywiście trener Niedźwiedź jest w klubie zbyt krótko, żeby Widzewiacy grali idealnie, ale z każdym spotkaniem widać postęp, który drużyna notuje pod jego wodzą. Efektem są zdobyte gole, których w Fortuna 1 Lidze, Widzew Łódź ma najwięcej, ale o tym pisaliśmy już wcześniej. 

Właściciel Widzewa cieszy się, że udało się wskrzesić relację kibiców z piłkarzami, którzy znów są jednością, co bardzo pomaga drużynie na boisku:

- Przywróciliśmy więź kibiców z drużyną. Cieszę się, że deklaracja jeśli o chodzi zmianę stylu została dotrzymana. Wiemy, jakie jest ryzyko wejścia trenera i nowych zawodników. Udało nam się ten pierwszy okres zakończyć z takim dorobkiem i z takimi pozytywnymi sygnałami, co do przyszłości. Mamy nadzieję, że ta drużyna będzie coraz lepsza i nie stracimy tej mobilizacji - mówiła Tomasz Stamirowski. 

„Zawsze w 13! Widzew Łódź gra z biznesem do jednej bramki” - Łódzki klub rozpoczyna kolejny etap przywracania chwały klubowi

Po tym, jak zbudowano drużynę, która udowodniła, że jest w stanie walczyć o awans do PKO Ekstraklasy i to w dobrym stylu, w klubie teraz planują rozpocząć budowanie nowych, trwałych relacji z partnerami biznesowymi, bowiem cała trójka obecna na specjalnie zorganizowanej konferencji prasowej oznajmiła, że biznes jest nieodłączną częścią podczas budowy silnego klubu, jakim ma być Widzew Łódź:

- Biznes był od początku reaktywacji klubu. Chciałbym podziękować wszystkim którzy byli od początku. Biznes dla Widzewa jest istotny, jest ważny. Chcemy żeby był 13 graczem dla Widzewa. Silny i stabilny klub musi opierać się na biznesie. Jest to też moje naturalne środowisko, wywodzę się z biznesu. Uważam, że mamy spory potencjał do działania - powiedział Tomasz Stamirowski, właściciel klubu z al. Piłsudskiego. 

Sternik klubu podkreślił także, że przychody komercyjne to jeden z istotniejszych elementów budżetu wielkich klubów. Tomasz Stamirowski podkreśla, że Widzew może skupić się na realizowaniu swoich planów, gdyż klub ma zabezpieczony budżet na trwający sezon, ale także na przyszły, co jest nie lada ułatwieniem:

- W każdym klubie bardzo ważną częścią budżetu są przychody komercyjne, wśród których dominującą pozycją są przychody ze sponsoringu, ale w relacjach z biznesem, kwestie finansowe to nie wszystko. Widzew ma zabezpieczony budżet na bieżący i przyszły sezon. Szukamy długotrwałych relacji i wzajemnym transferze wiedzy 

Widzew Łódź szuka partnerów, którzy podzielają wartości klubu

Partnerzy biznesowi, którzy chcieliby nawiązać współpracę z klubem są oczywiście mile widziani. W Widzewie zapewniają, że są otwarci na każdego, kto chciałbym wspólnie budować potęgę klubu. Przy al. Piłsudskiego nie zapominają jednak o wartościach, którymi powinien kierować ewentualny partner biznesowy:

- Muszą to być sponsorzy, którzy szanują nasze wartości: ambicja, charakter i tradycja - wyjaśnia Stamirowski.

O tym jak ważny dla strategii rozwoju klubu jest biznes przekonuje także wiceprezes, Michał Rydz:

- Dzisiaj dla Widzewa część komercyjna jest bardzo istotna. Chcemy wysłać sygnał dla biznesu. Biznesowo chcemy, żeby Widzew był klubem dla wszystkich. Chcemy podziękować sponsorom, którzy dzisiaj są z nami i budują ten klub od podstaw. Pamiętajmy, że biznes w Widzewie to najemcy lóż, których mamy 24. Ta rodzina biznesowa już jest bardzo duża, ale chcemy żeby była jeszcze większa - zaznacza Wiceprezes Widzewa. 

- Dziękujemy za wsparcie najemców lóż i dotychczasowych sponsorów, na czele z takimi firmami, jak Termoton, Murapol, Noblebet, Avallon, PGE Immergas, DPD, Kappa, Profilaktyka i Zdrowie, ET Promo, Coinus oraz Grupa Kapitałowa WEC, ale także długiej liście pozostałych partnerów - dodał Michał Rydz. 

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama