reklama
reklama

Biedronka zaoferowała Ci kupony upominkowe na Facebooku? Uważaj, to oszustwo

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Biedronka zaoferowała Ci kupony upominkowe na Facebooku? Uważaj, to oszustwo - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźCzym grozi kliknięcie w zainfekowany link?
reklama

Przeglądając Facebooka, trzeba uważać na sponsorowane posty, w których "Biedronka_Polska" sugeruje możliwość otrzymania kuponu na zakupy z okazji 25. urodzin marki w Polsce. To nie są oficjalne działania Biedronki, ale kogoś, kto podszywa się pod tę markę za pośrednictwem przynajmniej dwóch profili na Facebooku.

!reklama!

Krótki post na Facebooku ma zachęcać do kliknięcia linka, by odebrać swój kupon. W rzeczywistości łącze przekierowuje do ankiety, której wypełnienie może dopiero zaowocować szansą wygrania kuponu na zakupy o wartości 500 złotych.

Nie wiadomo, czy ktokolwiek otrzymuje naprawdę te kupony. Na pewno jednak nasze dane wędrują dzięki ankiecie do agencji marketingowych. Po wypełnieniu kilku rubryk możemy się spodziewać potężnej fali spamu na nasze skrzyki mailowe.

reklama

Sieć Biedronka wie o sprawie i wystosowała specjalny komunikat. "Przypominamy i podkreślamy, że Biedronka nigdy nie wysyła klientom zachęt do podawania danych osobowych lub np. wpłat pieniędzy na konto. Zalecamy szczególną ostrożność w przypadku pojawienia się takich próśb." Oficjalnym profilem sieci na Facebooku jest https://www.facebook.com/BiedronkaCodziennie

Jeżeli mamy pewność, że ktoś próbuje nas oszukać, należy zgłaszać podejrzane posty Facebookowi.

Źródło: dobreprogramy.pl

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama