Na początku w Too Good To Go będą dostępne niesprzedane posiłki ze Starbucksa, które jako „Pyszne Paczki” będzie można kupić w atrakcyjnych cenach. Pilotażowo projekt ruszy w Warszawie i Krakowie, a potem do akcji przystąpią kolejne kawiarnie Starbucks w innych miejscowościach.
- Mamy misję, by wyeliminować zjawisko marnowania jedzenia na całym świecie, a partnerstwo z AmRest z pewnością pomoże nam ją wypełniać. Cieszymy się, że lider europejskiego rynku restauracyjnego dołącza do naszej walki i włącza w nią swoich klientów. Z kolei użytkownicy Too Good To Go z pewnością się ucieszą, że produkty dobrze znanych i lubianych marek będą dostępne w naszej aplikacji – tłumaczy Kuba Walasek, szef Too Good To Go na Polskę.
Jeszcze w październiku w aplikacji pojawią się też niesprzedane posiłki z pizzerii Pizza Hut. W ostatniej godzinie pracy lokali gastronomicznych żywność, która nie została sprzedana, pojawi się w aplikacji do kupienia ze zniżką wynoszącą minimum 70 proc.
- Czujemy się odpowiedzialni za naszą żywność oraz środowisko naturalne, dlatego od 2017 roku prowadzimy działania zapobiegające marnowaniu żywności na dużą skalę, m.in. pionierski program Harvest w KFC i Pizza Hut, polegający na dzieleniu się nadwyżkami produktów z najbardziej potrzebującymi. Dołączenie do Too Good To Go to kolejny krok w realizowaniu strategii zrównoważonego rozwoju – tłumaczy Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR manager w AmRest.
Aplikacja Too Good To Go wywodzi się z Danii, a w Polsce zaczęła funkcjonować w lipcu br. Na początku w aplikacji znajdowała się oferta niesprzedanych posiłków z 50 restauracji i kilku hoteli z Warszawy. W drugiej połowie sierpnia aplikację oddano również mieszkańcom Krakowa.
Źródło: Wirtualne Media
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.