reklama
reklama

Chcą eliminować marnowanie żywności. Zniżki min. 70 proc. na niesprzedane jedzenie

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Chcą eliminować marnowanie żywności. Zniżki min. 70 proc. na niesprzedane jedzenie - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź Za pośrednictwem aplikacji mobilnej Too Good To Go sieci Starbucks i Pizza Hut będą oferowały swoje niesprzedane w danym dniu posiłki w mocno zaniżonych cenach. W ten sposób marki należące do firmy AmRest chcą eliminować zjawisko marnotrawienia żywności.  
reklama

Na początku w Too Good To Go będą dostępne niesprzedane posiłki ze Starbucksa, które jako „Pyszne Paczki” będzie można kupić w atrakcyjnych cenach. Pilotażowo projekt ruszy w Warszawie i Krakowie, a potem do akcji przystąpią kolejne kawiarnie Starbucks w innych miejscowościach.

 - Mamy misję, by wyeliminować zjawisko marnowania jedzenia na całym świecie, a partnerstwo z AmRest z pewnością pomoże nam ją wypełniać. Cieszymy się, że lider europejskiego rynku restauracyjnego dołącza do naszej walki i włącza w nią swoich klientów. Z kolei użytkownicy Too Good To Go z pewnością się ucieszą, że produkty dobrze znanych i lubianych marek będą dostępne w naszej aplikacji – tłumaczy Kuba Walasek, szef Too Good To Go na Polskę.

Jeszcze w październiku w aplikacji pojawią się też niesprzedane posiłki z pizzerii Pizza Hut. W ostatniej godzinie pracy lokali gastronomicznych żywność, która nie została sprzedana, pojawi się w aplikacji do kupienia ze zniżką wynoszącą minimum 70 proc.

- Czujemy się odpowiedzialni za naszą żywność oraz środowisko naturalne, dlatego od 2017 roku prowadzimy działania zapobiegające marnowaniu żywności na dużą skalę, m.in. pionierski program Harvest w KFC i Pizza Hut, polegający na dzieleniu się nadwyżkami produktów z najbardziej potrzebującymi. Dołączenie do Too Good To Go to kolejny krok w realizowaniu strategii zrównoważonego rozwoju – tłumaczy Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR manager w AmRest.

Aplikacja Too Good To Go wywodzi się z Danii, a w Polsce zaczęła funkcjonować w lipcu br. Na początku w aplikacji znajdowała się oferta niesprzedanych posiłków z 50 restauracji i kilku hoteli z Warszawy. W drugiej połowie sierpnia aplikację oddano również mieszkańcom Krakowa.

Źródło: Wirtualne Media

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama