reklama
reklama

Dziennikarz TuŁódź.pl prelegentem Wakacji z PR. O czym będzie mówił?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Dziennikarz TuŁódź.pl prelegentem Wakacji z PR. O czym będzie mówił? - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźJuż w najbliższą środę odbędzie się trzecie spotkanie z cyklu „Wakacje z PR”. Tym razem tematem przewodnim będzie skuteczna współpraca biznesu z dziennikarzami w postaci media relations.
reklama

Wakacje z PR o media relations

Media relations jest doskonale znane specjalistom ds. PR. Jednak media relations i PR nie oznaczają tego samego. Potocznie można powiedzieć, że media relations to nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami. Po co markom utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami? Czy wystarczy tylko znajomość narzędzi wykorzystywanych do pracy z mediami czy należy znać również specyfikę pracy dziennikarzy? Jaki jest savoir vivre w pracy z dziennikarzami? Jakich działań się wystrzegać? A czym zaskarbić sobie pozytywne relacje? O tym i wiele więcej opowiedzą nam dziennikarze, którzy swoje doświadczenie budowali w: telewizji, radiu i internecie.

Wakacje z PR – prelegenci

Jednym z trójki prelegentów środowego spotkania będzie nasz redakcyjny kolega – Tomasz Talaga. Tomek pełni w TuŁódź.pl nietypową rolę. Łączy w sobie funkcje dziennikarskie, publicystyczne, kreatywne i sprzedażowe. Wraz z resztą załogi TuŁódź.pl tworzy portal, który ma za zadanie nie tylko publikować artykuły, ale także pokazywać nową i wciąż rozwijającą się Łódź oraz związane z nią instytucje społeczne, kulturalne czy biznesowe. Ma bogate doświadczenie we współpracy z łódzkim biznesem, które wykorzystuje będąc odpowiedzialnym za kontakt z klientami TuŁódź.pl.

reklama

Podczas Wakacje z PR opowie jak wyglądają relacje z łódzkimi mediami z punktu widzenia dziennikarza lokalnego medium, zdradzi jak w łatwy sposób przyciągnąć uwagę dziennikarzy, a także, na podstawie konkretnych przykładów, przybliży relacje na linii rzecznik prasowy – dziennikarz.

Oprócz Tomka, swoimi doświadczeniami podzielą się także Magdalena Michalak - dziennikarka, prezenterka, niemal zawsze optymistycznie nastawiona do ludzi i świata, wolontariuszka w hospicjum, twórczyni świec z prawdziwym kwiatami, zakochana w swoich dwóch psach i kocie oraz Marcin Żychliński – filozof i pedagog. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Zawodowy dziennikarz z kilkuletnim stażem. Miłośnik kotów i historii Łodzi. Rowerzysta. Festiwalowicz. Na co dzień pracuje w redakcji informacji grupy mediowej Eurozet. Można go usłyszeć na antenie Meloradio i Antyradio. W pracy zajmuje się kulturą, sportem, samorządem, biznesem i wszystkim tym, co ważne na lokalnym podwórku.

reklama

Wakacje z PR – co, gdzie, kiedy?

„Wakacje z PR” to inicjatywa Wiktorii Czarneckiej, właścicielki agencji Sztyblety PR i Agnieszki Burzyńskiej, trenera Public Relations i właścicielki agencji studio PRowokacja, które na co dzień pracują z firmami i organizacjami prowadząc ogólnopolskie kampanie public relations, CSR i employer brandingowe. „Wakacje z PR” to cykl bezpłatnych spotkań o  public relations i marketingu. Ich ideą jest dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami z dziedziny PR. Więcej o projekcie i kolejnych spotkaniach na stronie internetowej [KLIKNIJ TUTAJ]. Wstęp na wszystkie spotkania jest bezpłatny.

reklama

Najbliższe spotkanie w ramach Wakacji z PR odbędzie się już w najbliższą środę, 28 sierpnia w godzinach 16.00 – 18.00. Miejscem wydarzenia będzie tradycyjnie Centrum Kreatywności Fabryka przy ul. Tymienieckiego 22G w Łodzi, miesząca się na terenie alei parkowej Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama