Łódź w zagranicznych mediach
Jeszcze przed pandemią, w 2019 roku, władze Łodzi zaprosiły do miasta dziennikarzy z 12 krajów, co poskutkowało sporą liczbą publikacji na temat Łodzi w mediach m.in. z Wielkiej Brytanii, Indii, Niemiec i Portugalii.!reklama!
Dużym sukcesem okazała się także kampania o przewrotnym tytule „Don’t Invest in Łódź”.
W marcu 2019 r. w stacjach telewizyjnych CNN i BBC oraz internetowych wydaniach dzienników „Wall Street Journal” oraz „Bloomberg” emitowany był spot promujący Łódź, zachęcający zagranicznych inwestorów do rozwijania biznesu w naszym mieście.
Kampania prowadzona była również na największych w Europie Międzynarodowych Targi Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2019 w Cannes.
48 godzin w Łodzi, jednym z najbardziej niedocenianych polskich miast
Jeszcze przed wybuchem pandemii Łódź odwiedził dziennikarz brytyjskiego portalu Reader's Digest, Josh Ferry Woodard, który spędził tutaj dwa dni.W trakcie swojej krótkiej wizyty, Woodard zwiedził najbardziej popularne miejscówki w Łodzi, między innymi Manufakturę, Pasaż Róży, OFF Piotrkowską, Muzeum Miasta Łodzi, Muzeum Kinematografii, Planetarium, EC1 oraz wiele lokali i restauracji, o czym możecie przeczytać w oryginalnym tekście na stronie Reader's Digest.
Chociaż autor nie podzielił się swoją subiektywną opinią na temat miasta w samym artykule, to jedno jest pewne - w Łodzi na pewno nie narzekał na nudę.
Co więcej, w poście umieszczonym na Facebooku czytamy o Łodzi, jako o jednym z najbardziej niedocenianych miast w Polsce. Można więc przyjąć, że Łódź wywarła na panu Joshu naprawdę pozytywne wrażenie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.