reklama
reklama

E-hulajnoga marki BMW? Branża motoryzacyjna dostrzega nowy trend

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

E-hulajnoga marki BMW? Branża motoryzacyjna dostrzega nowy trend - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź W ostatnich miesiącach jedną z najczęściej wyszukiwanych kategorii w serwisach sprzedażowych online były e-hulajnogi – odnotowała „Rzeczpospolita". Do rosnącej popularności urządzeń transportu osobistego (UTO) przyczyniają się hulajnogi wypożyczane na minuty. Ten trend dostrzegają producenci samochodów, którzy pracują nad hulajnogami elektrycznymi pod własnymi markami.
reklama

Jak czytamy w „Rz”, marki takie jak: BMW, Fiat, Audi, Seat, Kawasaki, czy Kia nie będą się nam już kojarzyły wyłącznie z branżą z motoryzacyjną. Na fali dynamicznie rosnącego zainteresowania konsumentów e-hulajnogami, producenci samochodów decydują się zainwestować w ten segment i wprowadzić na rynek UTO pod własnymi markami.

Na polski rynek weszły e-hulajnogi z logo marek Fiat oraz Seat. Zdaniem ekspertów, zainteresowanie tego typu jeździkami to efekt spopularyzowania tej formy przemieszczania przez operatorów wypożyczających hulajnogi w miastach. Klienci zapragnęli mieć własne UTO.

"Rz" ustaliła, że w ciągu ostatnich miesiący hulajnogi stanowiły jedną z najczęściej wyszukiwanych przez internautów fraz w sklepach online oferujących elektronikę konsumencką. W gazecie czytamy, że zależnie od marki i modelu, za e-hulajnogę elektryczną trzeba zapłacić od około 1000 do 2500 złotych.

Źrodło: Rzeczpospolita / Business Insider Polska

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama