Jak czytamy w „Rz”, marki takie jak: BMW, Fiat, Audi, Seat, Kawasaki, czy Kia nie będą się nam już kojarzyły wyłącznie z branżą z motoryzacyjną. Na fali dynamicznie rosnącego zainteresowania konsumentów e-hulajnogami, producenci samochodów decydują się zainwestować w ten segment i wprowadzić na rynek UTO pod własnymi markami.
Na polski rynek weszły e-hulajnogi z logo marek Fiat oraz Seat. Zdaniem ekspertów, zainteresowanie tego typu jeździkami to efekt spopularyzowania tej formy przemieszczania przez operatorów wypożyczających hulajnogi w miastach. Klienci zapragnęli mieć własne UTO.
"Rz" ustaliła, że w ciągu ostatnich miesiący hulajnogi stanowiły jedną z najczęściej wyszukiwanych przez internautów fraz w sklepach online oferujących elektronikę konsumencką. W gazecie czytamy, że zależnie od marki i modelu, za e-hulajnogę elektryczną trzeba zapłacić od około 1000 do 2500 złotych.
Źrodło: Rzeczpospolita / Business Insider Polska