W pełni niskopodłogowy pokład pomieści 135 osób, w fotelach CSE może podróżować 41 pasażerów. Do autobusu wejdziemy czterema wejściami w układzie 2-2-2-2.
Pojazd ma się charakteryzować niższym spalaniem i większą żywotnością akumulatorów.
Autobus jest energooszczędny i przyjazny środowisku dzięki modułowi hybrydowemu. Gdy pojazd przekroczy określoną prędkość lub hamuje, w trakcie odzyskiwania energii kinematycznej, silnik działa jak generator wytwarzający energię elektryczną. Podczas gdy autobus ponownie zwiększa prędkość, wówczas silnik elektryczny korzysta ze zgromadzonej energii do wspomagania silnika wysokoprężnego lub gazowego, powodując zwiększenie łącznego momentu obrotowego. Autobus nie tylko jest ekologiczny, ale również potrafi sam wyhamować przed przeszkodą.
Łódzki sprawdzian Mercedesa Citargo G hybrid
Takie oto hybrydowe cudo łodzianie mają okazję przetestować, bowiem w najbliższych dniach autobus Mercedes Citaro G hybrid będzie kursował w ramach komunikacji miejskiej, na liniach: 70, 52 i 65.Autobus będzie kursowałw dniach:
- 5 - 10. 11. 2019 na linii 70
- 11 -17. 11. 2019 na linii 52
- 18 - 24. 11. 2019 na linii 65
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.