Stoliknajuż – nowa platforma ze zniżkami w łódzkich lokalach
Zastanawialiście się, jak sprawić, by jedzenie na mieście przestało znacznie uszczuplać domowy budżet? Wygląda na to, od niedawna jest na to sposób. Ruszyła nowa platforma Stoliknajuż.pl, w której znajdziemy zniżkowe oferty lokali z Łodzi i okolicy. Po wejściu na stronę internetową zobaczymy oferty restauracji, które danego dnia przygotowały dania w promocyjnej cenie. Rabatowane potrawy dostępne są na miejscu w restauracjach. W jednym miejscu zgromadzone zostały zniżki z kilkudziesięciu okolicznych lokali.
– Ponieważ sami jesteśmy z Łodzi, zaczęliśmy od restauracji z Łodzi i okolic. Restauracje udostępniają oferty typu „last minute” lub „zero strat”. Last minute to taka oferta, z której lokale korzystają np. przy mniejszym obłożeniu klientów – mówi Wojciech Szmich, właściciel platformy.
W tej chwili z firmą Stoliknajuż współpracuje ponad 60 restauracji z Łodzi i miast aglomeracji.
– Stronę trzeba sprawdzać codziennie, ponieważ każdego dnia pojawiają się tam nowe oferty. Oczywiście, nie wszystkie restauracje każdego dnia udostępniają promocje – nie znaczy to jednak, że jest ich mało. Dziennie możemy skorzystać z około 20-30 ofert – tłumaczy właściciel.
Wybraną ofertę rezerwujemy poprzez stronę internetową, natomiast płatność następuje już na miejscu, w konkretnym lokalu.
Ważnym założeniem platformy, jest również wspieranie restauracji w realizowaniu idei zero waste. Dzięki Stoliknajuż możemy zaopatrzyć się w jakościowe produkty w niższej cenie – są to m.in. pieczywo, ciasta, a nawet takie słodkości jak lody. W tym przypadku, po rezerwacji produktu, musimy od razu za niego zapłacić.
CZYTAJ TAKŻE >>> Tam warto się wybrać! Łódzkie restauracje, których zazdroszczą nam w innych miastach [top 19]
Korzyści dla gości i restauracji
Choć aplikacja działa od niedawna, współpracuje już z ponad 60 restauracjami z Łodzi i okolic. Lokale udostępniają zniżkowe oferty obowiązujące w konkretnych godzinach z dokładnie wyliczonym rabatem np. z 15-, 20- czy nawet 30-procentowym upustem. Jakie korzyści czerpią łódzkie lokale ze współpracy z platformą?
– Aplikacja działa od niedawna, a my dopiero co weszliśmy w tę współpracę. W tej chwili jeszcze niewielu klientów o niej wie. Myślę jednak, że jest to bardzo przyszłościowa platforma – liczę na to, że będzie to dodatkowa reklama dla lokalu, dzięki której dowie się o nas więcej osób i wielu z nich nas odwiedzi – mówi Marta, managerka restauracji Bistro Lubie To.
Przedstawicielka restauracji podkreśla, że dla lokalu to kolejna forma promocji.
– Myślę, że każda współpraca, dzięki której jesteśmy bardziej rozpoznawalni, jest dla nas korzystna – podkreśla managerka.
Wśród kilkudziesięciu restauracji, które współpracują z platformą znalazły się m.in. Ramki, Siekany Mieszany, Creme de la Creme, Da Grasso, Cochise czy Hamra.
Podobne aplikacje działają też w innych dużych miastach.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.