!reklama!
Korea Południowa i Wietnam to nowość w portfelu usług firmy. Transporty obywają się obecnie dwa razy w tygodniu, a zainteresowanie nowymi kierunkami wciąż wzrasta.
Operator kolejowy, wyspecjalizowany w transporcie intermodalnym, oferuje organizację transportu FCL i LCL zarówno w imporcie, jak i eksporcie, z wykorzystaniem istniejących już połączeń kolejowych na Nowym Jedwabnym Szlaku. Klienci mogą obecnie skorzystać z siatki połączeń feederowych z portów chińskich (Qingdao, Xiamen) do portów w Korei Południowej i Wietnamie.
– Rośnie skala naszych operacji. Każdego roku obsługujemy coraz to większy wolumen ładunków na Nowym Jedwabnym Szlaku. SPEDCONT stał się ważnym partnerem w transferze ładunków w tym kierunku. Każdego tygodnia obsługujemy cztery własne konsole kontenerowe z i do Chin. Dodatkowo, w kwietniu wprowadziliśmy obsługę kolejnych destynacji. W każdą środę i piątek wyjeżdżają z terminalu SPEDCONT kontenery do Wietnamu (Hai Phong/ Ho Chi Minh) i Korei Południowej (Inczon/ Pusan) – mówi Marcin Dobruchowski, Prezes Zarządu.
Czas podróży kontenerów pomiędzy Polską, a Koreą Południową czy Wietnamem wynosi 25 dni. Firma przewozi towary z wykorzystaniem transportu drogowego, morskiego i kolejowego.
– Do realizacji usług podchodzimy kompleksowo. Zajmujemy się całą logistyką, wynajmem kontenerów, podstawieniem ich pod wskazane miejsce załadunku oraz dostawą drogową do odbiorcy. Wspieramy naszych Klientów w rozliczaniu opłat związanych z transferem ładunków, zapewniamy odprawy celne importowe, eksportowe i tranzytowe. Warto dodać, że konsolidację i dekonsolidację kontenerów prowadzimy we własnym magazynie SPEDCONT, co jest szczególnie cenione przez naszych Klientów – dodaje Michał Gawin, Dyrektor ds. Operacyjnych.
Firma posiada własny magazyn zlokalizowany w terminalu kontenerowym w Łodzi. Dzięki temu nie ma konieczności wyjazdu kontenerów poza terminal. Pozwala to nie tylko obniżyć koszt obsługi transportu, ale również skrócić czas podróży ładunku średnio o jeden dzień.
Od momentu zainicjowania projektu Nowego Jedwabnego Szlaku, znacząco wzrosła liczba przesyłek, co przekłada się na rozwój usług intermodalnych w Grupie PEKAES. Przewagą operatora są własne połączenia kolejowe z polskich portów morskich do terminali kontenerowych w kraju.
Grupa PEKAES to grupa logistyczna, którą tworzą spółki: PEKAES Sp. z o.o., Chemikals Sp. z o.o., Spedycja Polska SPEDCONT Sp. z o.o.
PEKAES Sp. z o.o. jest jedną z największych spółek sektora TSL. PEKAES zapewnia obsługę Klientów w ramach całego łańcucha dostaw – oferuje pełen pakiet usług logistyki magazynowej, dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową oraz spedycję: całopojazdową krajową, międzynarodową, morską i lotniczą, kolejową, jak również logistykę towarów masowych i usługi intermodalne.
Źródło: mat. prasowe
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.