U pracownika oddziału wykryto koronawirusa. Urzędnicy, którzy pracowali z chorym pracują z domów. Zakażony pracował w maseczce i był oddzielony od klientów ścianką ochronną. Najważniejsze pomieszczenia oddziału zostaną zdezynfekowane.
!reklama!
Wnioski oraz dokumenty można składać bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki - „Skrzynka na dokumenty”.
Bezpośrednia obsługa klientów na terenie miasta prowadzona jest w I oddziale ZUS w Łodzi na ul. Zamenhofa 2 oraz w Inspektoracie ZUS przy ul. Łęczyckiej 70 A, podlegającym pod II oddział w Łodzi. Osoby mieszkające na Bałutach, mogą też skorzystać z bezpośredniej obsługi klientów prowadzonej przez ZUS w Inspektoracie w Zgierzu przy ul. Chopina 5 (sprawy dochodowe i zasiłkowe) Długa 43 (sprawy emerytalno-rentowe).
ZUS zachęca klientów do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu przez elektroniczny portal Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS.
Konto na portalu PUE ZUS można założyć przez internet – za pomocą Profilu Zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.
Z ZUS-em można się także kontaktować telefonicznie, korzystając z infolinii pod numerem 22 560 16 00. Infolinia dostępna jest w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Źródło: ZUS, Dziennik Łódzki
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.