Łodzianie skarżą się na awarie systemu zasilającego migawki. Jak się okazuje, bilet miesięczny można co prawda kupić, ale bez zniżek związanych z posiadaniem Karty Łodzianina.
- Nie mogłam doładować biletu dla syna ani w sobotę, ani w niedzielę, ani dzisiaj – mówi pani Katarzyna, mama 9-letniego Olka. – Z Kartą Łodzianina płacimy za migawkę 15 zł. Bez niej powinnam zapłacić 84 zł – różnica jest więc ogromna.
Migawki nie można doładować zarówno przez Internet, jak i w punktach np. biletomatach lub sklepach.
- Myślałam z początku, że błąd leży po mojej stronie, poszłam doładować bilet do pobliskiej Żabki – wyjaśnia pani Katarzyna. – Jednak i tam się to nie udało.
MPK potwierdza problemy. Osoby, które dzwoniły na infolinię, by wyjaśnić sprawę usłyszały, że doszło do awarii i trwa jej usuwanie. Dziś (3 czerwca) przewoźnik oficjalnie poinformował o problemach.
- Docierają do nas informacje, że od rana niektórzy z Państwa mają problemy z zakupem tańszej Migawki z Kartą Łodzianina – napisało MPK w komunikacie. - Operatorzy systemów pracują nad usunięciem usterki. Prace mogą potrwać jeszcze kilka godzin. Przepraszamy za utrudnienia.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.