Nowy pracodawca w Łodzi. Szansa dla młodych i kreatywnych łodzian
Agencja kreatywna HOLO obecna jest na rynku od ponad 10 lat, przez które może się pochwalić niesłabnącym rozwojem na gruncie stopniowo poszerzanych kompetencji, nietuzinkowych projektów, pozyskiwanych klientów oraz wzrostu zatrudnienia.Teraz firma postanowiła uruchomić biuro w Łodzi, o czym poinformował Adam Pustelnik, wiceprezydent Łodzi.
!reklama!
- Odkrywamy kolejną kartę i mamy przyjemność powitać na pokładzie nowego inwestora – firmę HOLO – podmiot z branży reklamowej - mówi Pustelnik.
- Łódź to niezwykłe, unikatowe miasto o wielokulturowym charakterze i postindustrialnym krajobrazie, bogatej tradycji artystycznej, w którym wspiera się realizację działalności twórczych w obszarach takich jak film, sztuka awangardowa i moda. Energia tego miejsca i jego mieszkańców to siła napędowa i kuźnia kreatywnych pomysłów. Nic więc dziwnego, że HOLO zdecydowało się na otwarcie kolejnej lokalizacji właśnie w Łodzi – dodaje wiceprezydent miasta.
Dlaczego firma HOLO wybrała Łódź?
Otwierając HOLO dekadę temu, założyciele agencji postawili na rynek warszawski, dostrzegając w nim najpewniejsze perspektywy rozwoju. Większy potencjał rynku reklamowego stanowił istotny argument postawienia na stołeczny grunt, jednak z czasem przedsiębiorcy docenili możliwości pojawiające się w Łodzi.Pierwszym argumentem było zaplecze kadrowe w postaci stażystów i absolwentów łódzkich uczelni technicznych i lokalnej Akademii Sztuk Pięknych. To ich dyplomami mogą się poszczycić młodzi wchodzący na rynek pracy, której część z nich kiedyś od razu poszukiwałaby poza granicami miasta. Dziś jest jednak inaczej. Wielu z nich stawia na Łódź i coraz większe możliwości lokalnego zatrudnienia, w czym pomagają im uczelniane biura karier.
Drugą kwestią stanowiącą o atrakcyjności Łodzi w kontekście rozwoju przedsiębiorstwa
jest umacniający się kreatywny wizerunek i charakter miasta. Tworzy go nie tylko liczne grono znakomitych twórców pochodzących z tego miasta, ale również wspomniani wyżej studenci szkół wyższych, takich jak łódzka ASP, Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna. To w nich drzemie potencjał rozwoju Łodzi, co dostrzega coraz więcej biznesowych podmiotów lokalnych jak i zewnętrznych, jak HOLO.
Kolejnym aspektem stojącym za otwarciem biura w Łodzi jest rozwój infrastruktury pomiędzy nią a Warszawą. Przejazd autostradą A2 lub drogą ekspresową S8 i 72 oraz przygotowania do budowy linii Kolei Dużych Prędkości skutecznie „skracają” dystans między dwoma miastami, czyniąc ich sąsiedztwo coraz bliższym. Prowadzenie przedsiębiorstw łączących zalety rozlokowania biur w obu miastach może szybko okazać się świetną perspektywą biznesową dla samych założycieli jak i stworzyć wiele benefitów dla osób przez nich zatrudnianych.
Kogo w Łodzi szuka HOLO?
Nowe łódzkie biuro agencji będzie stawiało głównie na rozwój kompetencji w obszarach designu, prowadzenia projektów i realizacji materiałów reklamowych. Otwarte już rekrutacje kierowane są do:
- Art Directorów i Projektantów Graficznych, którzy podejmą się projektów dla klientów międzynarodowych, obecnie głównie firm z UK,
- Account Managerów, chcących podjąć wyzwanie płynnego i skutecznego prowadzenia wyżej wspomnianych projektów reklamowych,
- Specjalistów do Działu Produkcji POSM.
Kolejny etap rozwoju agencji to stworzenie zespołu 35-osobowego.
Z pewnością jednak na tym nie poprzestanie, gdyż planuje już kolejne rekrutacje na więcej stanowisk w nadchodzących miesiącach.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.