Reklama

Reklama

Łódź ma dobrą prasę... w zagranicznej prasie [WIDEO]

Opublikowano: pon, 16 gru 2019 15:41
Autor:

Łódź ma dobrą prasę... w zagranicznej prasie [WIDEO] - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź Mijający rok był bardzo dobry dla Łodzi, jeśli chodzi o ilość publikacji w prasie zagranicznej oraz wizyt studyjnych dziennikarzy. Miasto może pochwalić się dobrą opinią w zakresie gospodarki i turystyki. Za promocję odpowiedzialne są Biuro Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej UMŁ oraz Łódzka Organizacja Turystyczna. 

Łódź może pochwalić się dobrymi opiniami w zagranicznej prasie, szczególnie jeśli chodzi o tematykę gospodarczą oraz turystyczną. Mijający rok obfitował o zagraniczne publikacje na temat miasta oraz liczne wizyty studyjne dziennikarzy z różnych krajów.

Dużym sukcesem była kampania o przewrotnym tytule „Don’t Invest in Łódź”. Na początku 2019 r. w stacjach telewizyjnych CNN i BBC oraz internetowych wydaniach dzienników „Wall Street Journal” oraz „Bloomberg” emitowany był spot promujący Łódź, który promował wśród zagranicznych inwestorów idee lokowania swojego biznesu w Łodzi. Spot był również prezentowany na największych w Europie Międzynarodowych Targi Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2019 w Cannes.

– Dodatkowo zaprosiliśmy dziennikarzy z 12 krajów m.in. z Wielkiej Brytanii, Indii, Niemiec i Portugalii. Dziennikarze byli zapraszani na dwudniowe wycieczki po Łodzi. Obejmowały one zwiedzanie z przewodnikiem największych atrakcji oraz prezentację biznesowych walorów miasta – powiedział dyrektor Biura Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej UMŁ, Michał Śmiechowicz

Z kolei Łódzka Organizacja Turystyczna stara się promować miasto poprzez głównie poprzez podróże prasowe. W minionym roku zagraniczni dziennikarze na zaproszenie ŁOT odbyli prawie 40 podróży do Łodzi. Ten wysiłek zaowocował licznymi publikacjami w zagranicznej prasie. Przyszły rok powinien być pod tym względem równie dobry.

– Oczywiście najwięcej materiałów ukazywało się w krajach ościennych, choć publikacje o Łodzi pojawiały się też w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych Indiach i Chinach. Również w 2020 r. najwięcej uwagi będziemy skupiali na krajach sąsiadujących z Polską. Co najważniejsze, materiały o Łodzi pojawiały się w postaci artykułów prasowych, które są skuteczniejsze niż reklama – powiedział prezes Łódzkiej Organizacji Turystycznej, Tomasz Koralewski

Źródło: UMŁ

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.