!reklama!
„Wszyscy musimy odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Przestrzeganie reguł dotyczy zarówno centrów, jak i klientów. Z naszej strony wprowadziliśmy odpowiednie procedury, dedykowaną komunikację w foodcourtcie oraz w pozostałych lokalach gastronomicznych. Czynna jest już część restauracji, a do otwarć przygotowują się kolejne lokale.” – komentuje sytuację Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia lokale gastronomiczne prowadzące sprzedaż na miejscu muszą ograniczyć liczbę gości w lokalu oraz w ogródku do 1 osoby na 4m2. Czy przy aktualnych obostrzeniach gastronomia w centrum handlowym cieszy się popularnością?
„Zdecydowanie możemy powiedzieć, że nasi klienci mają już apetyt na normalność. Powracając do centrum powoli oswajają się z sytuacją i nowymi wymogami. Odwiedzalność rośnie stopniowo - w tej sytuacji będzie to oczywiście proces” – dodaje Beata Stefańska.
III etap odmrożenia to również powrót salonów usługowych z sektora „beauty”. Klienci entuzjastycznie zareagowali na poluzowanie restrykcji. Czy klienci chętnie korzystają z tego typu usług w centrach handlowych?
„Klientki chętnie do nas wracają i korzystają z usług fryzjerskich i kosmetycznych. W ofercie posiadamy m.in.: fryzjerstwo, manicure i pedicure, nitkowanie brwi, zabiegi na twarz, czy makijaże okolicznościowe” – podsumowuje dyrektor obiektu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.