Łódzką Tytkę Turysty zaprezentowały osoby na co dzień związane z turystyką w Łodzi: Krzysztof Piątkowski - wiceprezydent Łodzi i Przewodniczący Rady Ł ódzkiej Organizacji Turystycznej, Tomasz Koralewski - Prezes Zarządu ŁOT, Tomasz Rajkowski - Dyrektor Generalny Hotelu PURO Łódź Centrum oraz Łukasz Goss - Dyrektor Biura Promocji i Nowych Mediów UMŁ.
Łódzka Tytka Turysty składa się z pięciu tematycznych ulotek:
- Atrakcje turystyczne Łodzi
- Ulica Piotrkowskiea
- Księży Młyn
- Murale
- Wille i pałace.
-To bardzo dobry pomysł, nawiązujący do naszej lokalnej tradycji, a ponadto wspierający naszą strategię rozwoju turystyki w Łodzi, która staje się coraz bardziej popularna i chętnie odwiedzana. Tylko w ubiegłym roku odnotowaliśmy milion turystów, a miejsce na liście TOP 10 polecanych kierunków Lonely Planet o tym dobitnie zaświadcza - powiedział Krzysztof Piątkowski, wiceprezydent Łodzi i prezes Rady ŁOT
Już niebawem 100 tys. zestawów Łódzkiej Tytki Turysty trafi do 50 łódzkich hoteli oraz do informacji turystycznej. Miejsca ten stanowią pierwszą linię kontaktu turysty z Łodzią. Jeden z elementów pakietu - ulotka p.t: Atrakcje turystyczne będzie dostępna w 12 wersjach językowych.
Źródło: ŁOT
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.