reklama
reklama

Łódzkie firmy modowe mimo kryzysu dają radę. Obie siostrzane marki zanotowały wzrost sprzedaży

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Łódzkie firmy modowe mimo kryzysu dają radę. Obie siostrzane marki zanotowały wzrost sprzedaży  - Zdjęcie główne
reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźDwie siostrzane marki Oh!Zuza i Vanilla night&day to firmy, 14 lat temu rozpoczęły swą działalność w Łodzi i to tutaj, do dziś, od początku do końca realizują swój proces produkcyjny. Firma podkreśla swoje tkackie tradycje oraz to, że zarówno pracownia, jak i szwalnia zlokalizowane są w jednej ze zrewitalizowanych manufaktur.
reklama

To pani Katarzyna Pastwa kilkanaście lat temu powołała do życie obie marki. Od tamtego czasu firma zdobyła uznanie i sympatię nie tylko wielu łodzian, ale też klientów z całego świata. Projekty marek Oh!Zuza i Vanilla night&day są dostępne w 25 krajach na całym świecie.

!reklama!

Firma podkreśla, że materiały do kolekcji pozyskiwane są z polskich oraz europejskich dziewiarni – głównie z Włoch, Francji oraz Portugalii, ale wszystkie kolejne etapy tworzenia kolekcji odbywają się w Łodzi. 

Proces produkcyjny od A do Z w Łodzi

Do siedziby firmy udała się prezydent miasta Łodzi, Hanna Zdanowska.

- Oh!Zuza i Vanilla to siostrzane łódzkie marki modowe dla kobiet, stworzone i prowadzone od lat przez rodzinę Państwa Pastwa. Bardzo mnie cieszy to, że cały proces produkcyjny przebiega w Łodzi: krojenie, szycie, wykończenie, prasowanie. Projekty tworzone są wyłącznie z wysokiej jakości tkanin, dzianin i koronek, które zamawiane są w zaufanych dziewiarniach. I najważniejsze: firma od lat z powodzeniem dystrybuuje swoją odzież na cały świat, działając zarówno w sektorze detalicznym, jak i hurtowym. Sklepy w Mediolanie czy Nowym Jorku – to mówi samo za siebie mówiła prezydent miasta.

reklama

Prezydent pogratulowała firmie dobrych wyników sprzedaży mimo kryzysu gospodarczego.

- Gratuluję, cieszę się, że radzicie sobie mimo pandemii i zanotowaliście wzrost sprzedaży w 2020 roku. Obyśmy wyszli z tego kryzysu jak najszybciej.  –  podkreśliła Hanna Zdanowska.

W procesie produkcyjnym firma stara się stosować do zasad tzw. „slow fashion”, co objawia się w jakości sprowadzanych materiałów oraz wdrożonych proekologicznych rozwiązaniach. Jednym z nich jest pozyskiwanie woreczków do pakowania zamówień z pozostałości materiałów, generowanych podczas produkcji.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama