Grafika powstała na wewnętrznej ścianie muru przy ul. Piotrkowskiej 217.
!reklama!
Jej zdjęcia pojawiły się na fanpage’u Łodzi na Facebooku. Z treści posta można wywnioskować, że miasto jest zadowolone z nowej inicjatywy. Internauci są jednak podzieleni.
Nie dość, że Łódź jako jedno z pierwszych miast wprowadziło edukację seksualną do szkół, to jeszcze nowe murale są u nas zawsze mile widziane. Netflix robisz to dobrze! - czytamy w poście na oficjalnym profilu Łodzi, który polubiło już 350 000 użytkowników Facebooka.
Aż tak optymistyczni względem nowego muralu nie są internauci.
Co prawda wśród komentarzy umieszczonych pod postem możemy znaleźć te pozytywne np. „Fascynujące”, „Szanuję!”, „Jest mega!”, „Łódź is the best!!!” czy „Będzie przeprowadzka do Łodzi robiona”, ale jednak znajdziemy też głosy sceptycznie nastawione do tego przedsięwzięcia np. „Jestem coraz bardziej pewien, że wyprowadzka z Łodzi to była najlepsza decyzja w moim życiu", „Jestem coraz bardziej dumna z wyprowadzki z tego... miasta” albo „No ale taki mural...jak reklama, eee…”.
A jakie jest Wasze zdanie na temat tego muralu? To tylko reklama drugiego sezonu serialu czy sztuka niosąca ze sobą głębszy przekaz?
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.