reklama
reklama

Nowa Sukcesja o krok od otwarcia. Kiedy na zakupy do odnowionego centrum handlowego?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: JCH

Nowa Sukcesja o krok od otwarcia. Kiedy na zakupy do odnowionego centrum handlowego? - Zdjęcie główne

Inwestorzy nie podali jeszcze daty otwarcia, ale pracę zmierzają ku końcowi | foto JCH

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźMieszkańcy Łodzi dopytują, kiedy odbędzie się otwarcie centrum handlowego Nowa Sukcesja?
reklama

Właściciele Nowej Sukcesji nie podali jeszcze oficjalnej daty otwarcia nowego centrum już nie tylko handlowego, ale handlowo-rozrywkowego. Udało nam się jednak dowiedzieć, że pracę są na końcowym etapie. Trzeba więc uzbroić w jeszcze odrobinę cierpliwości. 

W oczekiwaniu na wielkie otwarcie. Kiedy Nowa Sukcesja otworzy drzwi centrum dla łodzian? 

Nowa Sukcesja mieści się przy ul. Politechniki. Jak przyznają inwestorzy, zdecydowali się na gruntowny remont, nowoczesne rozwiązania i różnorodność oferty, tak by centrum stało się kluczowym punktem na mapie Łodzi. - Będziemy oferować unikalne doświadczenia zakupowo-rozrywkowe - przyznaje Joanna Bekdas-Bruzda, pełnomocnik zarządu. 

Jakie marki znajdą w centrum? Będzie ich blisko 100, zdecydowana większość doskonale znane łodzianom - Media Expert, jedna z największych w Polsce Biedronka, Rossmann, Apart, Carry, Monnari, Action, dm, Half Price, CCC, Pepco, Tedi, Apart, Yes, czy Divers

reklama

Przygotowujemy się nie tylko do otwarcia centrum handlowego, ale również przełomowego parku rozrywki, który będzie największą atrakcją tego typu nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Obiekt wprowadza nową jakość w świecie centrów handlowych, łącząc zakupy, usługi i niepowtarzalną rozrywkę na powierzchni ponad 35 000 m² tj. strefa rozrywki Hopa Lupa, nowoczesne kino Helios, 26 torowa kręgielnia Król Kul, szkoła tańca ARTIA oraz nowo wyremontowana siłownia Fit Fabric by Benefit
 - wylicza Joanna Bekdas-Bruzda, pełnomocnik zarządu.

Poza tym, w centrum swój pierwszy sklep w Europie otwiera Armağan Toys. To turecka marka, która swoją działalność rozpoczęła w 1989 roku, a przez ponad trzy dekady urosła do rangi lidera rynku zabawek w swoim kraju. Obecnie firma posiada aż 80 sklepów o powierzchni przekraczającej 1000 m² każdy, rozmieszczonych w różnych regionach Turcji.

reklama

W ofercie Armağan Toys znajduje się ponad 26 tysięcy różnych produktów, które docierają do przeszło 3 milionów klientów rocznie. Asortyment obejmuje zarówno zabawki edukacyjne, jak i te nastawione na czystą rozrywkę, co sprawia, że marka
zyskała ogromne uznanie wśród tureckich rodzin
 - informuje Joanna Bekdas-Bruzda i dodaje, marka współpracuje z licznymi globalnymi gigantami, dostarczając na turecki rynek takie produkty jak zabawki od Warner Brothers czy Super Wings.   

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama