Biedronka testuje nowy system parkowania. Działa on na podstawie kamer, które monitorują wjazd i wyjazd samochodu. Na razie w jednym miejscu - we Wrocławiu. Jednak, kiedy okaże się, że jest on skuteczny, pojawi się on również przy innych sklepach sieci, w tym również w Łodzi, czy Zgierzu.
Parking Biedronki tylko dla klientów dyskontu. Sieć wprowadza nowe zasady
Wówczas wjeżdżając na parking, nie będziemy już musieli pamiętać, aby włożyć za szybę samochodu biletu. Będziemy jednak musieli pilnować czasu na zakupach, inaczej zapłacimy.
Wszelkie decyzje związane z jego wdrożeniem w naszej sieci będą podejmowanie po analizie wyników testów. Podejmujemy tę inicjatywę, żeby zwiększyć komfort i wygodę naszych klientów. Taki system parkingowy wyeliminowałby konieczność poszukiwania parkometru, pobrania biletu i umieszczenia go w samochodzie przed pójściem na zakupy
- informuje i dodaje: Jednocześnie miejsca na naszych parkingach nie byłyby zajmowane przez sąsiadujących ze sklepem mieszkańców czy pracowników firm, co również ułatwiłoby klientom swobodną i bezstresową możliwość dokonania zakupów.
W pierwszym etapie testów czas bezpłatnego postoju wynosił 90 minut. Na prośbę klientów aktualnie w sklepie przy ul. Bacciarellego 56 we Wrocławiu testowany czas parkowania to 2,5 godziny. - Wprowadziliśmy też dodatkowe usprawnienie - na terenie sklepu umieszczone zostały QR kody, które po zeskanowaniu pozwalają klientom przedłużyć ten czas o kolejne pół godziny. Dzięki temu nasi klienci mogą spokojne i komfortowo zrobić zakupy, nawet w dniach wzmożonego ruchu - tłumaczy.
Dodajmy, że parkowanie to problem wielu polskich miast. Kierowcy, aby uniknąć opłaty za postój, szukają darmowej alternatywy i zostawiają samochody na długie godziny przed dyskontami, lub innymi sklepami, które wciąż oferują bezpłatny parking. To powoduje, że często brakuje miejsca dla klientów.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.