Żeby przesiadający się z tramwaju na tramwaj pasażerowie nie podchodzili do niej zbyt blisko, ustawiono… dwa czerwone pachołki ostrzegawcze.
- Korzystam z tego przystanku codziennie, a ekipy sprzątającej nie widziałem już od dawna - narzeka Robert Kowalczyk, którego spotkaliśmy podczas podróży do pracy. - Sprzątanie by się przydało, bo zaraz Wielkanoc…
Inni pasażerowie starają się być bardziej wyrozumiali.
- To największy przystanek w mieście, korzysta z niego mnóstwo osób - mówią. - Żeby było czysto, trzeba by go pucować chyba co godzinę. Ale z tą pękniętą szybą to mogliby już coś zrobić. Niby jest zabezpieczona, ale jak długo wytrzyma w takim stanie?
- Pęknięta szyba zostanie przez nas wymieniona najszybciej, jak się da - obiecuje Tomasz Andrzejewski z Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi. - Musimy za pośrednictwem zapytania ofertowego zlecić wykonanie i montaż nowej.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.