Reklama

Reklama

PR & marketing sportowy, czyli dobre praktyki we współpracy biznesu ze sportem – kolejne wydarzenie w ramach cyklu spotkań Wakacje z PR

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor:

PR & marketing sportowy, czyli dobre praktyki we współpracy biznesu ze sportem – kolejne wydarzenie w ramach cyklu spotkań Wakacje z PR - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź W środę 7 sierpnia br. odbędzie się kolejne spotkanie w ramach bezpłatnych wydarzeń o public relations i marketingu „Wakacje z PR”. Tym razem tematem wiodącym będzie marketing sportowy, a case studies przedstawią: PGE Skra Bełchatów, Szkoła Gortata oraz ERP Serwis.

Spotkanie odbędzie się w Łodzi w Centrum Kreatywności Fabryka, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Pomysłodawczyniami wydarzeń są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka. Wstęp wolny.

Czy wiecie, dlaczego w marketingu sportowym media społecznościowe znajdują się na pozycji defensywnego pomocnika? Jak szukać połączeń między określoną branżą w biznesie a dyscypliną sportową? Dlaczego budowanie rozpoznawalności marki przez sponsoring przynosi lepsze efekty niż inne działania marketingowe? Na te i inne pytania usłyszycie odpowiedź podczas najbliższego spotkania „PR & marketing sportowy, czyli dobre praktyki we współpracy biznesu ze sportem” w ramach cyklu „Wakacje z PR”. O tym jak działać i współpracować z branżą  sportową opowiadać będą:

- Tomasz Koprowski PGE Skra Bełchatów - od sześciu lat dyrektor marketingu Klubu Piłki Siatkowej Skra Bełchatów SA. Prelegent licznych konferencji i wykładów dotyczących sportu, biznesu i marketingu. Współzałożyciel grupy na FB „Marketing sportu i media sportowe”, która liczy obecnie ponad 5000 użytkowników. Absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, ukończył studia podyplomowe w SGH w Warszawie na kierunku marketing sportu. Jak podaje jedna z firm monitorujących rynek, PGE Skra Bełchatów jest najbardziej medialnym klubem w PlusLidze.

- Łukasz Kardynał, właściciel firmy informatycznej ERP Serwis, trzeciej do co wielkości wśród partnerów Comarch w Polsce. ERP Serwis specjalizuje się we wdrożeniach programów Comarch ERP XL i Optima. W roku 2017 zdobyła tytuł Partnera Roku w kategorii „Zaawansowane wdrożenie Comarch BI” oraz wyróżnienie w kategorii „Najskuteczniejsza kampania marketingowa”, w szczególności za współpracę z PGE Skrą Bełchatów. W roku 2018 ERP Serwis zdobyła wyróżnienie w kategorii wdrożeń Comarch Mobile.

- Szymon Nowak, Szkoła Gortata - całe życie związany ze sportem, początkowo jako zawodnik na boiskach siatkarskich, obecnie założyciel i prezes Stowarzyszenia Krótka Piłka. W latach 2011-2014 rzecznik prasowy oraz fundriser w Fundacji JiM. Swoją karierę zawodową kontynuuje w Szkole Marcina Gortata, odpowiadając za marketing sportowy szkoły. Współzałożyciel Szkół Gortata w Krakowie, Poznaniu i Gdańsku. W wolnych chwilach prezenter pogody w TVP 3 Łódź. Ceni sobie pracę z ludźmi i dla ludzi. Z wykształcenia pedagog, terapeuta i PRowiec. Pokaż mu firmę a przygotuje dla niej event lub akcję promocyjną w ciągu 5 cennych minut.

„Wakacje z PR” poświęcone marketingowi sportowemu odbędą się w środę 7 sierpnia 2019r. o godz. 16.00 w Łodzi, w Centrum Kreatywności Fabryka (ul. Tymienieckiego 22G, na terenach ŁSSE).

Spotkanie jest skierowane do przedstawicieli działów: sponsoringu, public relations, promocji, komunikacji społecznej, CSR-u, marketingu, reklamy, brand managementu, agencji marketingowych i PR.

Partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie, studio graficzne by nunu, The Barber Shop, sklepbeznazwy.com.pl. Patronami medialnymi są: TuŁódź, Meloradio, Marketing w Praktyce, SportMarketing.pl, Sprawny Marketing, Newspoint oraz Kreatywna.org. Więcej  info tutaj znajdziecie na Facebooku.

Współpraca środowiska PR i marketingu w Łódzkiem

„Wakacje z PR” to inicjatywa Wiktorii Czarneckiej, właścicielki agencji Sztyblety PR i Agnieszki Burzyńskiej, trenera Public Relations i właścicielki agencji studio PRowokacja, które na co dzień pracują z firmami i organizacjami prowadząc ogólnopolskie kampanie public relations, CSR i employer brandingowe. „Wakacje z PR” to cykl bezpłatnych spotkań o  public relations i marketingu. Ich ideą jest dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami z dziedziny PR. Więcej o projekcie i kolejnych spotkaniach na stronie: www.wakacjezpr.pl.

Wstęp na wszystkie spotkania jest bezpłatny.

źródło: mat. prasowe

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy