W edycji na 2021 rok pozowały one w kreacjach pokazujących jak zmieniała się moda przez dziesięciolecia XX i XXI wieku. Drugi rok z rzędu fotografie wykonali Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. To znany duet, który na co dzień robi zdjęcia dla popularnych marek modowych oraz dla takich magazynów kobiecych jak: Vogue, Elle czy Uroda Życia.
!reklama!
Za stylizacje odpowiadała Karla Gruszecka – dyrektor działu mody Vogue Polska, której kreacje można również oglądać w telewizyjnym programie Top Model.
– Udział w sesji traktowałam jak przygodę. Przygotowania do sesji trwały zdecydowanie dłużej niż samo wykonywanie zdjęć. Profesjonalny fryzjer zmagał się z zaczesaniem mojej grzywki i doprowadził do tego, że pierwszy raz w życiu udało się ją ujarzmić. Makijażystka zamieniła mnie w kobietę wyciągniętą żywcem z lat ’60. To było ciekawe doświadczenie. Wykonywanie zdjęć trwało błyskawicznie – mówi Monika Wolska-Baraniak z centrali firmy.
Do udziału w sesji zgłosiło się, mimo pandemii, blisko 350 kandydatek. Finalnie w sesji wzięło udział 14 kobiet (na dwóch zdjęciach panie pozowały we dwie). Wśród występujących były pracownice m.in. z Warszawy, Łodzi, Wyszkowa, Piaseczna czy Pniew.
Nakład kalendarza to 2 tys. sztuk. Nie trafił on do sprzedaży, gdyż nie jest to działanie komercyjne, a ciekawy benefit dla pań pracujących w Rossmannie w całej Polsce. Taki kalendarz bez wątpienia jest pamiątką dla uczestniczek, a także prezentem dla pracowników i kontrahentów Rossmanna.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.