Mieszkańcy dziwią się jednak, że miasto stosuje podwójne standardy jeśli chodzi o reklamowanie się firm na reprezentacyjnej ulicy Łodzi. Łodzianie pytają wprost: czym mural ten różni się od nielegalnych na ul. Piotrkowskiej billboardów?
!reklama!
W sieci zawrzało. Wszystko za sprawą oficjalnego profilu facebookowego łódzkiego magistratu, na którym napisano wprost: „Pepsi, robisz to dobrze”. Komu i dlaczego wolno reklamować się na Piotrkowskiej? Jak tłumaczy Marcin Masłowski, rzecznik prasowy prezydent Łodzi, we wpisie nie chodziło o promocję marki, a o wskazywanie dobrych praktyk.
Reklama wokół której wybuchło zamieszanie jest zgodna z przepisami. To nie billboard, a ręcznie malowany mural, zajmuje także nie więcej niż 20 proc. powierzchni ściany budynku. Mimo to, jest tak inny w formie i jaskrawy, że odbiega od stylistyki murali,których w Łodzi nie brakuje.
Widzą to także przechodnie, którzy zachodzą w głowę kto na to "dzieło" pozwolił.
Może zatem, jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze?
żródło: TVP Łódź
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.