Linia średnicowa ma połączyć Łódź Kaliską z Łodzią Fabryczną i Żabieńcem. Powstanie 3 km tunelu dwutorowego oraz cztery odcinki tuneli jednotorowych o łącznej długości 4,5 km.
!reklama!
Tunel otrzyma obudowę w postaci żelbetonowych pierścieni, pochodzących z fabryki Pekabex, na które Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Mińsk Mazowiecki podpisało z firmą umowę w maju tego roku. Pekabex to firma ze sporym doświadczeniem w tego typu inwestycjach – produkowali tubingi do tunelu pod Martwą Wisłą.
W tym momencie trwają jeszcze testy, szkolenie personelu, kalibracja maszyn oraz produkcja próbnej serii. Od września wszystko ruszy pełną parą, dlatego firma zdecydowała się na podwojenie swoich mocy przerobowych. Spowodowało to konieczność przystosowania nowo wybudowanej hali produkcyjnej do zamontowania nowej linii produkcyjnej, magazynu dojrzewania oraz zorganizowania miejsca do przygotowania produkcji( tj. odrębnej zbrojarni). Została również wybudowana nowa nawa hala wyposażona w suwnice, która będzie stanowiła magazyn buforowy dla wyprodukowanych elementów – obiekt będzie mógł pomieścić trzymiesięczną produkcję prefabrykatów.
Elementy będą dostarczane mniejszymi i większymi transportami. Szacuje się, że dobowo do Łodzi będzie przybywać 56 transportów z tubingami.
źródło: transport-publiczny.pl
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.