Jak zapewnia właściciel, jest na co czekać. Znane i lubiane przez łodzian centrum handlowe zamieni się w centrum handlowo-rozrywkowe.
Sukcesja zmienia się w Nową Sukcesję
Jak się dowiedzieliśmy, w galerii otwartych zostanie 100 sklepów, w tym największa w regionie Biedronka, Mc Donald’s, KFC, Starbucks. Media Expert, Rossman, Action, czy Tedi.Będzie tu też drogeria dm. Charakteryzuje się tym, że na półkach sklepu można znaleźć wiele marek własnych.
Będzie to pierwszy sklep marki w Łodzi. Drogerie dm posiadają ponad 4000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 79 000 osób w całej Europie.
- Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde
- wylicza biuro prasowe drogerii.
Czytaj więcej: Nowa Sukcesja zdradziła, jak będzie wyglądała strefa dla dzieci. Wiadomo również, kto został kolejnym najemcą
Łodzianie czekają na nowe otwarcie Sukcesji
Poza tym zorganizowana zostanie strefa rodzinna, która zajmą ponad 30 tys. mkw. a więc połowę całego obiektu.
- Takiej proporcji nie miała jeszcze żadna galeria w Polsce, a takiej powierzchni rozrywkowej pod dachem galerii nie ma w całej Europie! - zapewnia Joanna Bekdas-Bruzda, pełnomocnik zarządu.
Na to wszystko trzeba będzie jeszcze poczekać. Przypominamy jednak, że w galerii działa kilka punktów, z których usług wciąż możemy korzystać. Jest to m.in. Kino Helios, a także Kręgielnia Król Kul.
Jeszcze przed oficjalnym otwarciem w centrum zaczęła działać nowa, włoska restauracja. Można do niej wejść od al. Politechniki, dzięki czemu goście nie są narażeni na niedogodności związane z trwającą modernizacją obiektu.
- Nowa restauracja włoska oferująca wyśmienite dania przyjazne dla portfela - zachęca Joanna Bekdas-Bruzda z Amoush Investment Group.
Łodzianie chętnie śledzą najnowsze informacje dotyczące marek, które pojawią się w centrum handlowym. Kto jeszcze powinien dołączyć do grona najemców?
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.