Sklepy pod szyldem Supeco łączą format dyskontu oraz hurtowni i dedykowane są zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym. To jedna z form wdrażania nowej strategii Carrefour, polegającej na omnikanałowości.
!reklama!
- Realizując przyjętą strategię omnikanałowości dbamy o dywersyfikację kanałów sprzedażowych. Rozwijamy markę Supeco i konsekwentnie poszerzamy portfolio sklepów tego formatu o kolejne lokalizacje – tłumaczy Tareck Ouaibi, wiceprezes i dyrektor operacyjny Carrefour Polska. - Starogard Gdański oraz Zabrze to kolejne po Jaworznie, Piekarach Śląskich, Tarnobrzegu i Gostyniu miasta, w których otworzyliśmy sklepy Supeco - dodaje.
W sklepach Supeco znajdują się produkty świeże, pakowane, ale także kosmetyki, alkohol oraz detergenty i chemia. Towar jest wyeksponowany na paletach i regałach. Polityka firmy stawia na atrakcyjność cenową – plan zakłada oferowanie najkorzystniejszych ofert cenowych na lokalnym rynku, a także organizację akcji promocyjnych typu „kup więcej za mniej” (tzw. multisaver).
W Starogardzie Gdańskim sklep powstał w miejscu istniejącego tu wcześniej supermarketu Carrefour, aktualnie pracuje w nim 14 osób. W Zabrzu Supeco powstało w taki sam sposób, tam pracę znalazło 16 osób.
Źródło: dlahandlu.pl
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.