reklama
reklama

Szpital Biegańskiego w Łodzi. Ultranowoczesny sprzęt oraz nowe udogodnienia dla pacjentów i personelu

Opublikowano:
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź Szpital Biegańskiego w Łodzi wprowadza ułatwienia dla pacjentów i swojego personelu. W wojewódzkim szpitalu pojawił się nowoczesny robot umożliwiający skuteczną sterylizację. Inną zmianą jest powołanie zespołu call center. Nie dodzwoniłeś się do szpitala? Szpital zadzwoni do Ciebie.
reklama

Szpital Biegańskiego w Łodzi. Nowoczesny sprzęt do sterylizacji oraz call center dla pacjentów

!reklama!

Jedną z nowości w placówce jest specjalistyczny robot, który Unii Europejska zakupiła dla szpitala.

– W Polsce takich robotów jest zaledwie dziewięć – mówi Piotr Adamczyk, wicemarszałek województwa łódzkiego odpowiedzialny za sprawy związane ze zdrowiem. – UVD Robot, bo tak nazywa się urządzenie, zapewni sterylność w szpitalu bez narażania personelu na niepotrzebne ryzyko.

Robot wysyła promienie UV-C zabijające zarazki, a dzięki zdalnej obsłudze - odbywa się ona za pośrednictwem aplikacji mobilnej - nie trzeba wchodzić do pomieszczenia, żeby je zdezynfekować. Jest to szczególnie ważne, jeśli chodzi o bezpieczeństwo osób odpowiadających za sterylność szpitalnych pomieszczeń. Jego koszt to 400 000 zł.

Polecamy: W szpitalu im. Barlickiego w Łodzi testowano robota chirurgicznego wartego 12 mln PLN. Lekarze marzą o takiej pomocy!

Szpital Biegańskiego w Łodzi. Wprowadzono nowe, przyjazne pacjentom rozwiązania

Nowoczesny robot nie był jedyną ogłoszoną nowością. Szpital wdrożył także system call center. 

Chodzi w tym wypadku o usprawnienie komunikacji pacjenta z Poradnią Specjalistyczną Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi – tłumaczy Krzysztof Zarychta, dyrektor placówki. – Dzięki temu podniesiemy jakość obsługi pacjenta, ale co najważniejsze  oszczędzimy jego czas. Pacjent zamiast przychodzić do rejestracji dzięki rozmowie telefonicznej zapisze się do wybranego lekarza.

Dzięki call center możliwe będzie także monitorowanie częstości telefonowania; system wyłapie także najbardziej „obłożone” telefonicznie dni, ale pokaże także numery, które nie uzyskały połączenia,

W ten sposób zobaczymy „moce przerobowe” placówki i czy posiada wystarczające zasoby, aby obsłużyć przychodzący ruch telefoniczny  – mówi  Dawid Budny, zastępca dyrektora ds. techniczno-administracyjnych.

Podkreślono, że jeśli ktoś sam nie zdoła dodzwonić się do placówki, szpital będzie do niego oddzwaniać.

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama