O całym procesie komercjalizacji Monopolis opowiedziała nam Anna Celichowska, dyrektor ds. Komercjalizacji Monopolis, a rozmowa odbyła się w niezwykle przytulnym wnętrzu Mono Cafe [ZOBACZ WIDEO].
!reklama!
- Cały pierwszy etap, który jest zrealizowany w Monopolis, to ponad 10 000 metrów powierzchni. W tym, 7 000 metrów to powierzchnia biurowa, która została skomercjalizowana w 100% - powiedziała Anna Celichowska. - W pierwszym etapie powierzchnia biurowa mieści się w historycznym budynku dawnej rozlewni wódek. To są dość duże powierzchnie, dlatego, że na jednym pietrze mamy ponad 2000 mkw powierzchni do wynajęcia. Uznaliśmy, że będzie ona bardziej efektywna, jeżeli nie będziemy jej dzielić na małe powierzchnie, czyli lokale po 100 - 150 mkw. Założenie było zatem takie, że dedykujemy ją najemcom, które poszukują większych powierzchni.
Założenie udało się spełnić w 100%. W Monopolis powierzchnie biurowe wynajmują obecnie międzynarodowi giganci. Mowa o takich firmach jak Clariant, ABB czy Digital New Agency.
Jednocześnie warto pamiętać o tym, że Monopolis to miejsce otwarte, dostępne dla każdego.
- Nie określiłabym Monopolis mianem miejsca prestiżowego. Oczywiście wkładamy bardzo dużo pracy w to, by tutaj wszystko było dopracowane, by wydobyć walory historyczne tego miejsca. Natomiast raczej nie idziemy w stronę prestiżu. To jest miejsce przystępne, otwarte. Tę wyjątkowość czuć, bo dbamy o każdy szczegół, każdy detal. Chcemy, by każdy czuł tutaj się dobrze i wyjątkowo - powiedziała Anna Celichowska.
Zapraszamy na rozmowę z Anną Celichowską oraz na krótki spacer po wyjątkowych biurach firmy Clariant, największego obecnie najemcy w Monopolis.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.