reklama
reklama

Trwa wirtualny casting do Pretty Woman

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Trwa wirtualny casting do Pretty Woman - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźNa casting do ról w Pretty Woman zgłosiło się ponad dwieście osób, ale na główne role szansę ma kilkanaście.
reklama

Pierwszy etap z sukcesem!

Prowadzony przez Teatr Muzyczny w Łodzi casting do musicalu „Pretty Woman”, chociaż w formie wirtualnej i przeprowadzany w tak trudnym momencie, cieszy się sporym zainteresowaniem artystów z całego kraju. Właśnie dobiega końca pierwszy etap. Wśród chętnych m.in.: Olga Szomańska, Joanna Gorzała czy Karol Drozd.

– W znakomitej większości zgłoszenia reprezentują całkiem wysoki poziom – podkreśla Jakub Szydłowski, dyrektor artystyczny Teatru Muzycznego w Łodzi, a zarazem reżyser spektaklu.
– Lista castingowa jest już w zasadzie zamknięta, ale myślę, że przymkniemy oko, jeśli w ciągu najbliższych dwóch dni jakiś gapowicz dośle swoje zgłoszenie.

Ze względu na obecną sytuację w kraju casting do „Pretty Woman” odbywa się obecnie wirtualnie. Każdy zainteresowany przesyła link do filmu, nawet nagranego telefonem, w którym najpierw opowiada coś o sobie, a następnie prezentuje wybrany utwór z musicalu do podkładu przygotowanego przez teatr .

reklama

Nabór zakończono w nocy z 29 na 30 marca. O główne role w spektaklu postanowiło zawalczyć ponad 200 osób! Wśród nich tak uznani wokaliści musicalowi m.in. Olga Szomańska, Joanna Gorzała, Malwina Kusior, Tomasz Bacajewski, Filip Cembala czy Karol Drozd.

Co dalej? Reżyser – Jakub Szydłowski i kierownik muzyczny Jakub Lubowicz na podstawie zgłoszeń wybiorą 30–40 osób, które zaproszą do kolejnego etapu. Czas na tę decyzję mają jeszcze do 12 kwietnia, kiedy to wyniki ogłoszone zostaną na stronie Teatru Muzycznego w Łodzi.

– Bardzo byśmy sobie życzyli , żeby drugi etap odbył się już na żywo na scenie teatru, face to face. Jeśli to się nie uda, to zapewne kolejne przesłuchania zrealizujemy również online – zapowiada reżyser i dodaje - Ostatecznie obsadę wyczekiwanej polskiej prapremiery „Pretty Woman” powinniśmy poznać w maju. Wtedy dowiemy się, kto zagra Vivian, a kto wcieli się w postać Edwarda. W drodze castingu wyłonieni zostaną też aktorzy kreujący postaci przyjaciółki głównej bohaterki – Kit Deluca, sprzedawcy map – Happy Mana, menedżera Beverly Wilshire Hotel – Mr. Thompsona oraz bezwzględnego prawnika – Phillipa Stuckey’a.

reklama

Już teraz wiadomo jednak, że teatralną wersję jednej z najsłynniejszych filmowych historii o miłości publiczność będzie oglądać tłumnie. Na wrześniowe spektakle bilety rozchodzą się w błyskawicznie, prawdopodobnie dlatego, że „Pretty Woman” to ponadczasowa historia miłosna, którą wszyscy kojarzą z kinowego przeboju z Julią Roberts. Musical na jego kanwie powstał zaledwie dwa lata temu, a kompozytorem jest Bryan Adams. Łódzka inscenizacja będzie polską prapremierą tytułu. Scenografię przygotowuje Grzegorz Policiński, kostiumy – Anna Chadaj. Za choreografię odpowiadają: Jarosław Staniek, współpracujący z Katarzyną Zielonką. Polski tekst wyjdzie spod pióra Daniela Wyszogrodzkiego. Premiera zaplanowana została na 26 września.

Bilety na pokazy przedpremierowe w dniach 24 i 25 września oraz na premierę 26 września i pokaz 27 września są jeszcze dostępne, ale można je kupić wyłącznie online, dopóki Teatr Muzyczny w Łodzi i jego kasy są zamknięte z powodu zaleceń epidemiologicznych.

reklama


Źródło: Teatr Muzyczny

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama