Nowa współpraca w Łodzi. Co wniesie porozumienie TuŁódź.pl i Łódzkiej Federacji Kupieckiej?
!reklama!Nowe porozumienie podpisane między TuŁódź.pl a Łódzką Federacją Kupiecką będzie obowiązywało przez najbliższe 12 miesięcy, z opcją przedłużenia na kolejne lata.
Czego obie strony oczekują po nawiązanej współpracy?
- To porozumienie było dla nas decyzją rzadką, bo bardzo łatwą, podjętą w jednej chwili. Z portalem TuŁódź znamy się od dość dawna, znamy jego możliwości. Dzięki temu wiemy, że będzie on dla nas wspaniałym partnerem w dziedzinie promocji i reklamy środowiska kupieckiego w Łodzi - mówi Jerzy Romański, prezes Zarządu Łódzkiej Federacji Kupieckiej. - Jestem bardzo zadowolony i zbudowany tym, że udało nam się podpisać porozumienie ze sprawdzonym partnerem - dodaje.
Radości z nawiązania współpracy z tak dużym podmiotem jak Łódzka Federacja Kupiecka nie krył także Bartłomiej Chwiałkowski, który w imieniu TuŁódź.pl podpisał porozumienie.
- Łódzka Federacja Kupiecka to kolejny partner, który uwierzył w moc lokalnych mediów. Jako przedstawiciel jednego z najważniejszych łódzkich portali internetowych liczę na to, że zawarte dziś porozumienie to początek długofalowej współpracy, która przyniesie mnóstwo korzyści zarówno Federacji, jak i portalowi - komentuje Chwiałkowski.
Na mocy obowiązującej od marca 2021 roku umowy, na portalu TuŁódź.pl regularnie będą się pojawiały materiały na temat lokalnego kupiectwa.
Z kolei banery TuŁódź.pl pojawią się w przestrzeni trzech rynków w Łodzi:
- Rynek Pionier
- Rynek Wielkopolska
- Zielony Rynek
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.