reklama
reklama

Wielka czwórka idzie w okrągłe setki, a nawet w okrągłe tysiące. Którą sieć lubimy najbardziej?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Wielka czwórka idzie w okrągłe setki, a nawet w okrągłe tysiące. Którą sieć lubimy najbardziej? - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź Cztery wielkie i popularne sieci handlowe w Polsce odnotowały kolejne, okrągłe rekordy. Placówek handlowych przybywa, a sieci nie powiedziały ostatniego słowa. 
reklama

Zagłosuj w naszej sondzie

  • Już za kilka dni sieć Biedronka otworzy sklep nr 3000
  • W październiku tego roku sieć Lidl otworzyła sklep nr 700.
  • W połowie listopada sieć sklepów Carrefour doszła do liczby 900.
  • 18 grudnia najliczniejsza z tej czwórki, sieć Żabka otworzyła sklep nr 6000.
Jak widać, rynek sieci handlowych w Polsce stale się rozwija i przybywa nowych sklepów. Każda tego typu wiadomość o otwarciu nowego sklepu popularnej sieci w Łodzi budzi żywe zainteresowanie naszych czytelników. 

Wszystkie marki rozbudowują nie tylko sieć sklepów, ale także wprowadzają nowe formaty. Pojawiają się też kolejne wielkie centra dystrybucji w różnych częściach kraju. Zdecydowanie sieci zapowiadają dajlszą ekspansję, a to oznacza kolejne sklepy w kolejnych lokalizacjach.

W Łodzi sklepy z wymienionej czwórki cieszą się wielką popularnością. Która z marek, zwłaszcza teraz, w okresie gorących przedświątecznych zakupów jest łodzianom najmilsza?

Źródło: Dla Handlu

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama