Czego mogą spodziewać się turyści w kurortach? Według Inspekcji Handlowej kontrole przeprowadzone w barach i restauracjach w miejscowościach wypoczynkowych i na stajach benzynowych wykazały, że blisko 90 proc. z nich oszukuje klientów. Nieprawidłowości to na przykład zbyt małe porcje, oszukiwanie na rodzaju mięsa, ryby czy sera.
Nieprawidłowości wykryte podczas kontroli dotyczyły głównie zamiany składników i używania tańszych zamienników, które sprzedawano klientom jako droższe. Nagminne jest także wydawanie za małych porcji, używanie przeterminowanych produktów oraz nieprawidłowe przechowywanie żywności.
Wszelkie reklamacje można zgłosić do Inspekcji Handlowej. Skarga związana z niewłaściwą, czyli nierzetelną obsługą może być zgłaszana do wojewódzkiego inspektoratu Inspekcji Handlowej.
Jak znaleźć inspektorów? 90-730 Łódź, ul. Gdańska 38 Łódzki Wojewódzki Inspektor
Zastępca Łódzkiego Wojewódzkiego Inspektora Sekretariat (42) 636-03-57; fax: (42) 636-85-50 e-mail: sekretariat@wiih.lodz.pl
Źródło: dzienniklodzki.pl
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.