Nie da się ukryć, że decyzja firmy związana jest z ogólnoświatowym trendem do działań na rzecz ograniczenia globalnej emisji gazów cieplarnianych. Według raportu ONZ branża odzieżowa odpowiedzialna jest za produkcję 10 proc. tego typu emisji. Choć niedawno prezes firmy Karl-Johan Persson stwierdził, że ruchy ekologiczne szkodzą gospodarce, to jednak marka postanowiła utożsamić się z działaniami proekologicznymi i wejść w nowy projekt.
Obecnie program wypożyczeń odzieży dostępny jest tylko w jednej placówce i tylko dla członków klubu lojalnościowego. Tygodniowy koszt wypożyczenia odzieży to 350 koron, czyli ok. 143 zł. Do dyspozycji klientów jest 50 modeli z kolekcji firmy.
Zarządcy firmy H&M chcą testować nowy program przez trzy miesiące i, jeśli przyniesie on dobre efekty, rozwijać w innych krajach. Nie wykluczone więc, że niedługo trafi on do Polski. W Łodzi marka H&M posiada w największych centrach handlowych siedem sklepów.
Źródło: Dla Handlu
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.