Od teraz centrum handlowe mieszczące się przy ul. Kolumny 6/36 będzie nosiło nazwę Nowa Górna.
- Nowa Górna była naturalnym wyborem, biorąc pod uwagę długofalową strategię, która zakłada tworzenie obiektów o mocno lokalnym charakterze. Centrum handlowe zlokalizowane jest w łódzkiej dzielnicy Górna, a jej mieszkańcy regularnie robią tutaj zakupy, do czego ściśle nawiązujemy - mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager w firmie Newbridge Poland, do której od 2 lat należy obiekt.
I dodaje: - Chcieliśmy zachować spójność z nazwami naszych pozostałych obiektów w Polsce, które również nawiązują do dzielnic miast. Dzięki nowej nazwie udało się nam więc zarówno zaakcentować lokalizację centrum na mapie Łodzi, jak również jego silny związek z lokalną społecznością i najbliższym otoczeniem. To pozytywny krok w kierunku budowania nowoczesnego, sąsiedzkiego centrum convenience - dodaje.
Jak czytamy w informacji prasowej, zmieniona nazwa ma nie tylko podkreślić związek z rynkiem. Otwiera ona także nowy rozdział w historii obiektu. Ten czekają modernizacje, odświeżenie oferty handlowej, a nawet rozbudowa o retail park. Ta ostatnia inwestycja jest obecnie w fazie planowania. Ponadto właścicielowi zależało także na jeszcze jednym elemencie.
- Badania, jakie przeprowadziliśmy pokazały, że mieszańcy Łodzi niezbyt kojarzyli nazwę Guliwer. Samo centrum za to utożsamiali głównie z hipermarketem Carrefour, który zajmuje u nas największą powierzchnię. W efekcie, wielu klientów było nieświadomych, że obiekt to nie tylko ten jeden sklep, ale 28 sklepów oraz punktów usługowych. Nowa nazwa oraz planowane inwestycje mają zmienić to postrzeganie - zapowiada Pyrkowska.
Nie dziwić powinien więc fakt, że na samej zmianie nazwy właściciel obiektu nie poprzestał. Centrum handlowe zyskało także nowe logo. To składa się z sygnetu, czyli elementu graficznego, którym jest okrąg z wpisaną w niego literą „N” - to nawiązanie do słowa „Nowe”. Znajdująca się w sygnecie fala oraz kolory to z kolei symboliczne rozdzielenie przeszłości obiektu i jego przyszłości. Obok grafiki wpisano obecną nazwę.
Inwestor nie ukrywa także, że wprowadzone nowości skierowane są również do najemców - tych obecnych, jak i przyszłych.
- Ostatnia zmiana to jasny sygnał w kierunku rynku. Chcemy podkreślić, że jest w Łodzi obiekt wart uwagi najemców. Doceniamy także obecnych najemców. To oni w dużej mierze staną się beneficjentami nowej odsłony łódzkiego obiektu - kończy przedstawicielka Newbridge.
Źródło: Newbridge/Nowa Górna
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.