Zwrot pieniędzy za migawkę
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami taryfowymi można jedynie dokonać zwrotu częściowego zakupionego biletu, nie później niż 14 dni przed upływem jego ważności, w kwocie proporcjonalnej do czasu jego wykorzystania, po potrąceniu 10% zwracanej kwoty – poinformowało na swoim Facebook’u łódzkie MPK.
Aby otrzymać pieniądze za niewykorzystane przejazdy należy udać się do jednego z trzech Biur Obsługi Klienta:
- ul. Tramwajowa 6 (poniedziałek-piątek 7:00-18:00),
- Pabianice: ul. Narutowicza 9 (poniedziałek-piątek 6:00-19:45; dwie ostatnie soboty w miesiącu 9:00-13:00),
- Zgierz: pl. Kilińskiego 7 (poniedziałek, środa i czwartek: 8:00-15:00; wtorek 9:00-16:30)
- Do końca tygodnia można się tylko ubiegać o częściowy zwrot zakupionego biletu. Możemy to zrobić nie później niż 14 dni przed zakończeniem ważności migawki - informuje Agnieszka Magnuszewska, rzecznik prasowy MPK-Łódź.
Zawieszenie biletu, przesunięcie na inny termin
Od poniedziałku, 23 marca łódzki przewoźnik wprowadzi internetowo funkcję zawieszenia migawek. W celu przesunięcia ważności migawki należy wejść na stronę: www.migawka.lodz.pl i wypełnić prosty formularz, następne poczekać na mailowe przyjęcie dyspozycji.
Kiedy zagrożenie epidemiologiczne ustanie - na stronie pojawi się kolejny formularz. Będzie on związany ze wznowieniem ważności migawki. Przez formularz trzeba będzie wpisać datę kontynuacji ważności biletu okresowego. Po mailowym potwierdzeniu – migawka znowu będzie ważna.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.