Salony Trendy Opticians przeszły rebranding i tym sposobem w łódzkiej Manufakturze pojawił się salon Grand Optical. To nowy gracz w segmencie premium, należący do grupy EssilorLuxottica (podobnie jak Vision Express). Otwarcie nastąpiło 12 marca, natomiast 11 kwietnia zorganizowano specjalny event dla klientów. Był DJ, przygotowano także poczęstunek i warsztaty z robienia łańcuszków do okularów. Na wydarzeniu pojawili się m.in. celebryci.
Usługi premium dla klientów dbających o wzrok dostępne już w Manufakturze
Klienci mogli liczyć na miejscu na luksusowy asortyment, indywidualne doradztwo pracowników i nowatorski model sprzedaży. Grand Optical stanowi zresztą odpowiedź na oczekiwania konsumentów, którzy chcą dbać o wzrok z profesjonalistami.
– Na rynku istnieje nisza i przestrzeń do rozwoju w obszarze salonów premium. Jako część grupy EssilorLuxottica mamy dostęp do marek od najlepszych projektantów, najnowszych produktów i technologii optycznych. Czas w pełni wykorzystać ten potencjał
– mówi Krisztian Makkai, dyrektor zarządzający Vision Express.
Trzeba jednak zaznaczyć, że marki dostępne w Grand Optical w 60 procentach różnią się od asortymentu Vision Express. Na miejscu znaleźć można takie marki, jak Prada, Dolce&Gabbana, Tiffany & Co., Chopard i Moncler. Co ważne, wiele produktów od marek z portfolio EssilorLuxottica będzie dostępnych na wyłączność w salonach Grand Optical.
Rebranding Trendy Opticians na Grand Optical to dla grupy EssilorLuxottica strategiczny krok.
– Naszym celem jest stworzenie silnej marki, która nie tylko oferuje wysokiej jakości produkty, ale także redefiniuje doświadczenie zakupowe klientów. Nowoczesny design salonów, wyjątkowe portfolio produktów i spójna strategia sprzedażowa to fundamenty Grand Optical
– podkreśla Krisztian Makkai.
Wnętrze salonu Grand Optical w Manufakturze robi wrażenie
Salony Grand Optical zostały zaprojektowane przez zespół międzynarodowych architektów. Podkreślają modowy charakter marki. Można się o tym przekonać w Manufakturze. Elegancja przede wszystkim. Do tego lustra i elektroniczna mata sprzedażowa, która ułatwia dobór idealnej pary okularów. Salon w łódzkiej galerii handlowej ma powierzchnię ponad 100 mkw. Po gruntownej modernizacji przestrzeni zyskał nowoczesny, ekskluzywny charakter.Grand Optical ma również jasną politykę sprzedażową. Odchodzi bowiem od tradycyjnych promocji i komunikacji rabatowej. Nowy system cenowy sprawia, że klienci płacą jedną, przejrzystą kwotę za kompletne okulary (oprawy + soczewki), a nie osobno za oprawki i soczewki, co powodowało, że klienci czekali na okresowe przeceny.
– Zamiast koncentrować się na promocjach i rabatach, chcemy budować świadomość wartości naszego produktu. Klient ma czuć, że otrzymuje doskonałą ofertę, a nie tylko korzysta z chwilowej obniżki ceny. Dzięki nowemu modelowi sprzedaży Grand Optical stawia na komfort i przejrzystość – klient od razu widzi, ile zapłaci za pełny produkt, a nie za jego poszczególne elementy
– dodaje Krisztian Makkai.
Klienci mogą natomiast zapisać się do Grand Optical Club, a zatem do klubu lojalnościowego z ekskluzywnymi benefitami dla najbardziej lojalnych klientów.